וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון לתקשורת היוונית: "ההתקדמות של ליידנר מרשימה. הוא ילמד ממרסלו"

מאמן הנבחרת הצעירה שיבח את המגן השמאלי הצעיר: "התכונות שלו מתאימות מאוד לאולימפיאקוס. אני משוכנע שהוא יהפוך לסיפור הצלחה"

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

דורון ליידנר ממשיך להמתין להופעת הבכורה הרשמית במדי אולימפיאקוס, ומקווה שהיכולת הטובה שהפגין בפגרת הנבחרות - במהלכה הופיע הן בנבחרת הבוגרת והן בצעירה - תיתן לו דחיפה נוספת. גם ביוון עקבו אחרי הביצועים של המגן השמאלי בן ה-20, ואף ריאיינו אמש (חמישי) את גיא לוזון בנושא.

מאמן הנבחרת הצעירה שפע מחמאות לליידנר. "הוא שחקן כישרוני ביותר. יש לו מהירות טובה והגבהות יוצאות מהכלל. היכולת ההתקפית שלו יוצאת דופן. הוא מגן שמאלי מודרני ואגרסיבי, ועדיין נמצא בשלבים מוקדמים של ההתפתחות בתור שחקן. כבר עכשיו הוא המגן השמאלי המוביל של הנבחרת הבוגרת שלו, ואני מעריך שהוא יהיה שחקן בכיר בנבחרת לעוד הרבה שנים", אמר לוזון.

שחקן נבחרת ישראל דורון ליידנר. ברני ארדוב
הולך ומשתפר. ליידנר/ברני ארדוב

לוזון הסביר שליידנר "צריך לעבוד על כל מה שקשור לחלק ההגנתי. הוא מודע לזה היטב, וכבר עשה התקדמות גדולה בתחום הזה". לטענתו, ליידנר יהפוך לסיפור הצלחה באולימפיאקוס. "הוא עשה בחירה מצוינת לקריירה. אולימפיאקוס קבוצה שמשחקת כדורגל אגרסיבי ודומיננטי, היא קבוצה שתמיד יוזמת ולרוב צריכה לפצח הגנות מסוגרות של היריבות. אני מאמין שהאיכויות שלו מתאימות מאוד לסגנון המשחק שלהם. הוא יהיה סיפור הצלחה".

על השילוב עם מרסלו, המגן הברזילאי הוותיק שהצטרף לקבוצה לאחרונה, אמר לוזון: "נהדר שיש לו דמות כזאת בחדר ההלבשה. הוא יכול ללמוד המון ממורה כמו מרסלו. לשחק לצד אחד השחקנים הטובים בעולם בעמדה שלו, יהיה ניסיון מעולה בשביל דורון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully