וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה של פ.ס.ז' למסי נחשפת. ברצלונה? "לא קורה שם כלום"

הפרעוש בוחן את ההצעה של אל חלאיפי לחוזה לעונה נוספת עם אותם תנאים. קאמבק? מסתבר שברצלונה עדיין חייבת לו כסף, ועדיין לא יצרה איתו קשר

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

ליאו מסי מנסה להתמקד בהכנות למונדיאל, אבל השמועות על עתידו לא פוסקות. אמש (חמישי) דיווחו ב"קאדנה סר" שפריז סן ז'רמן כבר הגישה לכוכב הארגטינאי חוזה חדש ומפתה, שעשוי להשאירו בפריז עד 2024. אל חלאיפי מוכן לתת למסי חוזה לעונה נוספת עם אופציה להאריכו בעוד עונה, ולקבל בשתי העונות שכר זהה לזה שהוא מקבל כיום - כ-30 מיליון יורו לעונה.

על פי הדיווח, מסי בוחן את ההצעה ושוקל אותה בחיוב. במקביל, למרות ההצהרות האופטימיות של ברצלונה, נראה שהאפשרות שהפרעוש יחזור לקטלוניה רחוקה מלהיות ממשית. על פי אותו דיווח ב"קאדנה סר", "אין שום דבר בין מסי לברצלונה, ובשלב זה השמועות על חזרה שלו הן לא יותר מאשר רעש מיותר".

ליאונל מסי עם ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
יחתום לעונה נוספת? מסי עם ניימאר/רויטרס

כמו כן, מתברר כי ברצלונה עדיין חייבת סכומי כסף גדולים למסי, שטרם שולמו. זה כמובן מקטין עוד יותר את האפשרות שהוא ירצה לחזור. על פי "מארקה", בין מסי לברצלונה שורר נתק מוחלט, ו"הסיכוי שהוא יחזור נראה קלוש".

"ברצלונה עדיין לא יצרה עם מסי קשר. הוא מודע לשמועות ולרחשים, אבל עד לרגע זה איש מברצלונה אפילו לא רמז למסי שיש כוונה לנסות להחזיר אותו", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully