וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה חזר לרוסיה, סוכנו: "מקווים שהכל ייפתר"

מגן דינמו נחת במוסקבה אחרי פגרת הנבחרות ועשוי לשחק בראשון, אבל בועז גורן מודה שהמתיחות הפוליטית מורגשת: "המועדון פתוח מאוד איתנו ומשתף בכל האינפורמציה"

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

אלי דסה חזר אתמול (חמישי) למוסקבה אחרי פגרת הנבחרות, בזמן שהמערכה בין רוסיה לאוקראינה הולכת ומחריפה, וגורמת לנהירה של אזרחים זרים ורוסים מחוץ למדינה. מגן דינמו בן ה-29 ששיחק במשחקים של נבחרת ישראל נגד אלבניה ומלטה, הגיעה למוסקבה באמצעות טיסת קונקשן מדובאי, ואף צפוי לקחת חלק במשחק הליגה הקרוב נגד אחמט גרוזני ביום ראשון.

למרות זאת, סוכנו בועז גורן סיפר בריאיון לתקשורת הרוסית שהשחקן "עוקב בזהירות אחרי ההתפתחויות במדינה".

"אלי יהיה מוכן ב-100 אחוז למשחק הליגה הקרוב. ההופעות בנבחרת ישראל לא עייפו אותו", אמר גורן, וכשנשאל האם דסה לא מתכוון לעזוב את רוסיה כפי שעשו זרים אחרים בליגה, השיב: "הכי טוב להפנות את השאלה הזאת לאלי עצמו, אבל אני יכול לומר שאנחנו עוקבים בזהירות אחרי המצב. המועדון פתוח מאוד איתנו ומשתף בכל האינפורמציה שצריך בנוגע להתפתחויות. המחשבות והלב שלי עם המשפחות שאיבדו את יקיריהן במלחמה. אלי מתכוון לממש את החוזה שלו בדינמו, אבל אנחנו מקווים מאוד שהכל ייפתר בהקדם האפשרי".

שחקן נבחרת ישראל אלי דסה. ברני ארדוב
מחשבות על עזיבה? דסה/ברני ארדוב

דסה הצטרף לדינמו מוסקבה בתחילת החודש, אחרי שהעדיף אותה על פני מכבי תל אביב וחתם במועדון לשנתיים. הוא הספיק לערוך שלוש הופעות בקבוצתו החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully