וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "לא הראיתי את כל מה שאני יודע". אותלו האנטר התרשם

עודכן לאחרונה: 30.9.2022 / 6:16

הכוכב החדש של מכבי תל אביב אחרי הניצחון על הפועל חולון בדרך לגמר גביע ווינר: "אני נרגש, האווירה מדהימה". קטש לקח אחריות על הירידה בדקות ההכרעה, האקס התלהב: "הנעת כדור מצוינת"

הפועל חולון מציגה את המדים החדשים/הפועל חולון

מכבי תל אביב רשמה ניצחון אחד בלבד בחמישה משחקי הכנה לעונת 2022/23, אבל הערב (חמישי) היא עלתה לראשונה עם לורנזו בראון, אלוף אירופה הטרי עם ספרד, והוא הוכיח שבהחלט השתלם לעודד קטש לחכות לו.

בראון תרם דאבל-דאבל נפלא של 13 נקודות ו-12 אסיסטים, גם אלכס פויתרס, ג'וש ניבו, וויין בולדווין ורפי מנקו קלעו בספורות כפולות והצהובים ניצחו 91:97 את הפועל חולון והעפילו לגמר גביע ווינר, שם ממתינה להם הפועל תל אביב לדרבי היסטורי בגמר המפעל. למעשה זהו מפגש ראשון על תואר בין מכבי להפועל תל אביב מאז סדרת האליפות ב-2004/5.

בראון אמר אחרי הבכורה במכבי תל אביב: "בסך הכל ניצחנו משחק וזה כל מה שמשנה. עדיין לא הראיתי את כל מה שאני יודע וכך גם הקבוצה, אנחנו קבוצה חדשה ומוכשרת ואנחנו מוכנים לעבוד יחד. אני מאוד נרגש מהאווירה המדהימה כאן, והכי חשוב שסיימנו משחק קשה עם ניצחון".

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בכורה מאוד מוצלחת בצהוב. בראון/דני מרון

האקס אותלו האנטר: "מכבי תל אביב נראית ממש טוב"

מאמנו, עודד קטש, לקח אחריות על הירידה הניכרת ביכולת ברבע האחרון שמהלכו חולון כבר הייתה בעיצומה של ריצת 14:32: "זה אולי גם קצת באשמתי, אני לוקח אחריות על העניין הזה, אבל קצת נרגענו בסוף המשחק. בסך הכל היו לנו הרבה דקות טובות מול קבוצה טובה שיודעת מה היא עושה. אני חושב שיצאנו מהקצב ההתקפי שלנו כי הייתה חשובה שהמשחק כבר היה גמור, אבל אסור שזה יקרה".

במסיבת העיתונאים בסיום הוסיף קטש: "היה משחק טוב שלנו, אולי הכי טוב שלנו עד עכשיו אם מתייחסים לשלושת הרבעים הראשונים. הייתה עייפות של כמה שחקנים, לורנזו הוסיף לנו המון ואהבתי את השילוב שלו ושל ווייד ביחד. שלושה רבעים שיחקנו כדורסל טוב, גם שמרנו, גם התקפית שיחקנו נכון. מסתכלים קדימה, עוד משחק להשתפר בו וללמוד ולהיות יותר טובים".

קטש במילות הסיכום גם התייחס לבראון: "לורנזו חזר מאליפות אירופה, הוא נמצא בכושר משחק ובכושר גופני טוב. הוא עוד רכז על המגרש, רכז אמיתי, מסר 12 אסיסטים, לאו דווקא מסירות מסובכות, מפשט את המשחק. זה עוזר לווייד, עד עכשיו הוא היה מוביל הכדור היחידי והרבה היה עליו, זה יעזור לשניהם לשחק ביחד. רכז טוב עם קבלת החלטות, צריך שניים שלושה כאלה אם לא יותר, זה מה שהוא הוסיף לנו, את האיכות הזו. גם פויתרס שם המון על המגרש. הוא פינישר הרבה יותר טוב ממה שראינו היום. זו הדרך שאנחנו רוצים לשחק בה. מאוד מקווה שנהיה דומיננטיים בריבאונד, זה מרכיב מרכזי בניצחונות. קבוצה שנבנתה עם עשרה שחקנים חדשים, אין שום אפשרות שתציב את הכדורסל הכי טוב שלה בקרוב, אבל אני רוצה לראות שיפור".

מאמן הפועל חולון גיא גודס. דני מרון
ממתין לגארד שיחלץ אותו "ממצב קצת קשה". גודס/דני מרון

מן העבר השני, המאמן המנוצח גיא גודס טען: "איבודי הכדור הרבים מלווים אותנו בכל משחקי האימון שעשינו וברגע שנסדר את זה ואת הכדורים החוזרים בהגנה אני מאמין שיהיה בסדר. הראינו אופי של קבוצה שלא נשברת כי המשחק יכול היה לגמר ב-30 הפרש וזה הפך למשחק של ארבע הפרש, אבל שחקנים משחקים הרבה דקות ועד שלא יגיע עוד גארד שיעזור אז אנחנו קצת במצב קשה".

עוד מאמן מאמן האלופה: "הזר החדש מגיע רק מחר, ויעשה אימון, אי אפשר לבנות עליו למשחק כזה יותר מדי. זה יפול על ג'ו וניב, בשלב הזה, בתקווה שנהיה מספיק חזקים ונחושים להוציא ניצחונות בשבוע הזה. היה לנו קל לשחק משחקי אימון נגד קבוצות בארץ, אני עדיין נחוש וחושב שצריך לשחק נגד קבוצות איכותיות כמו אולימפיאקוס, וגם מכבי שזו קבוצת יורוליג, זו ההכנה הכי טובה שאפשר לרגע האמת. מקווה שלמדנו משהו בשבועיים האלה, קצת עלינו, כל אחד על עצמו וכל אחד על החבר שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully