וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הטסים למונדיאל: חובה לעבור בדיקת קורונה לפני ההגעה לקטאר

פחות מחודשיים לשריקת הפתיחה, פורסמו ההנחיות למיליוני האוהדים שצפויים להגיע למדינה. יש צורך בהצגת בדיקה שלילית, התקנת אפליקציה שמאפשרת מעקב וגם לעטות מסכות

תקציר: ברזיל - טוניסיה 1:5/ספורט1

מונדיאל 2022 יהיה היסטורי לאור העובדה שיתקיים בחורף, אבל גם יהיה הראשון שייערך מאז התפרץ נגיף קורונה ברחבי העולם. כמעט חודשיים לשריקת הפתיחה של גביע העולם, שייצא לדרך ב-20 בנובמבר ויסתיים ב-18 בדצמבר, היום (חמישי) פורסמו הנחיות הכניסה למדינה עבור מיליוני התיירים שצפויים להגיע באותם שבועות.

הממשל הקטארי הודיע כי אין חובה להתחסן נגד נגיף קורונה, אולם כל תייר מעל גיל 6 שיגיע למדינה יצטרך להציג בדיקת קורונה שלילית עם כניסתו למדינה. כפי שנהגו ברחבי העולם עד לא מזמן, יהיה צורך להציג בדיקת PCR שלילית שנערכה עד 48 שעות לפני ההמראה למדינה או בדיקת אנטיגן שנערכה 24 שעות לפני כן, אולם בדיקות ביתיות אינן תקפות.

הגרלת מונדיאל 2022, קטאר. רויטרס
יש להיערך בהתאם לדרישות הקטארים/רויטרס

דרישה נוספת של הקטארים, עליה כבר פורסם בעבר, היא התקנת האפליקציה בשם "Ehteraz", שמאפשרת לקטארים מעקב אחר כל האוהדים שנכנסו לשטח המדינה. הדרישה הזו חלה עבור בני 18 ומעלה ויהיה צורך להציגה בכניסה לכל האצטדיונים ולמקומות הבילוי שאינם בשטחים פתוחים, בטענה שרק דרך אפליקציה זו ניתן להציג את אישור הקורונה הנדרש.

בנוסף תהיה חובת עטיית מסכות בתחבורה הציבורית עבור כ-1.2 מיליון אוהדים שאמורים להגיע, כך על פי ההערכות. מי שייבדק לקורונה ויימצא חיובי במהלך שהותו בקטאר, יהיה חייב להיכנס לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully