וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "להפועל תל אביב מגיע להיות במקומות אחרים"

29.9.2022 / 16:02

המאמן לקראת משחק החזרה שלו לליגת העל נגד הפועל ירושלים (ראשון, 20:15, ספורט4): "סומך על קלטינס. מרינוביץ'? ספיגת שערים לא תלויה רק בשוער"

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

הפועל תל אביב יצאה לפגרת הנבחרות עם הפסד 4:3 לסקציה נס ציונה, ושבה ממנה עם מאמן חדש - סלובודן דראפיץ', שמונה במקום קובי רפואה. הבכורה המחודשת של דראפיץ' בליגת העל תתקיים ביום ראשון באצטדיון בלומפילד נגד הפועל ירושלים (20:15, ישיר בספורט4).

לקראת המשחק ערך היום דראפיץ' מסיבת עיתונאים ובה אמר: "יש לשחקנים רצון גדול מאוד להצליח ולהוביל את המועדון למקומות אחרים. גם אני הגעתי במוטיבציה להצליח עם הקבוצה הזו, שמגיע לה להיות במקומות אחרים ואנחנו עושים הכל".

סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
הבכורה שלו בהפועל תל אביב נגד הפועל ירושלים. דראפיץ'/יותם רונן

על המצטרפים החדשים, ניב זריהן ודוד קלטינס: "אני לא מאמן שמדבר עם שחקנים וצריך לשכנע אותם. דוד שיחק אצלי בעבר, אני חושב שהסוכן שלו דיבר עם בוקסנבוים ואני אמרתי לו שזה שחקן שאנחנו צריכים, הוא יכול לעזור לנו באמצע. הוא אמר לי שהוא ישמח שוב לשחק אצלי ואני סומך עליו שהוא ייתן לנו את מה שאנחנו צריכים. זריהן זו החתמה שנעשתה לפני שהגעתי, אבל חיפשנו שחקן עם רגל שמאל והוא מאוד רצה להגיע. הוא עוד צריך להיכנס לכושר והוא מבין איפה הוא נמצא ושזו רכבת אחרונה שלו".

על מרינוביץ': "זה מעניין, בכל קבוצה שאני מגיע אליה אומרים לי שהשוער לא טוב. דיברתי עם ניר דוידוביץ' ובדרך כלל מה שאומר לי מאמן השוערים זה קדוש. אני רואה את הרצינות שלו והעבודה שלו באימונים, ואני רואה דברים טובים. ספיגת שערים לא תלויה רק בשוער".

הישארות רומארטו: "אני שמח שהוא החליט להישאר".

לקראת הפועל ירושלים הוסיף: "ניסינו שתי שיטות במשחק אימון ואנחנו ננסה לתקן את הטעויות. היום עוד יש לנו אסיפה. הקהל של הפועל תל אביב הוא תענוג אחד גדול ואנשים משלמים כסף רק כדי להיות חלק מהתפוארה הזו, אני מקווה שבמשחקים הבאים יהיה מלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס. אודי ציטיאט
לפני האימון הראשון שלו עם דראפיץ'. לאיוס/אודי ציטיאט

הקשר הישאם לאיוס, שהשבוע עלה עם הנבחרת הצעירה לאליפות אירופה, אמר: "זה היה קשה, הישג לא מובן מאליו. עבדנו קשה, היינו מפוקסים וזה חלום לשחק נגד הנבחרות הכי טובות בעולם באליפות אירופה. זו גם הזדמנות לכל השחקנים לא רק ליהנות מהחוויה, אלא להראות את היכולות".

על שינויי המאמנים: "זה עכשיו יהיה האימון הראשון שלי עם הצוות החדש. אני שמח מאוד להתחיל את המסע, הליגה רק בהתחלה ואני מקווה שעם עבודה קשה נוכל לשמח את הקהל שלנו".

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה היום כי מנויי שערים 4-5, יציע שכידוע נסגר על ידי בית הדין למשחק הקרוב, יוכלו לרכוש כרטיסים חדשים ליציע אחר עבור שקל אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully