וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוץ של 150 מיליון יורו במשכורות: כך ברצלונה מתכננת להחזיר את מסי

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 19:47

הקטלאנים מפנטזים על קאמבק של השחקן הגדול בהיסטוריה שלהם ובספרד טוענים: בוסקטס, פיקה ואלבה ייאלצו לקצץ או לעזוב כדי לאפשר זאת

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

ליאו מסי הסעיר את עולם הכדורגל כשעזב לפני שנה את ברצלונה, שמצידה סללה לו את הדרך החוצה בגלל הקשיים הכלכליים שלה והקושי לעמוד בשכרו. אלא שבסוף העונה מסי יסיים את החוזה שלו בפריז סן ז'רמן ועל פי הדיווחים האחרונים שמגיעים בצרפת, לכוכב הארגנטינאי אין כוונה להאריך את החוזה והוא יעזוב את הקבוצה הצרפתית אחרי שתי עונות מלאות

מסי מבחינתו כבר אמר שהוא לא יתעסק בעתידו לפחות עד אחרי המונדיאל, אך בברצלונה מפנטזים על קאמבק שלו וכדי להקל על המהלך הזה, הם חושבים על הצעדים הכלכליים שיאפשרו את הקאמבק של השחקן הגדול בהיסטוריה של המועדון ואולי של הכדורגל מאז ומעולם.

ליאונל מסי עם ג'ורדי אלבה שחקני ברצלונה בחימום. רויטרס
יחזרו לשתף פעולה, או שאלבה יעזוב כדי לפנות מקום למסי?/רויטרס

על פי הדיווחים שמגיעים מספרד, בארסה מתכננת לקצת לפחות 150 מיליון יורו במשכורות לשחקנים בעונה הבאה, כדי לפנות מקום בתקציב השכר שלה. איך היא תעשה את זה? על פי הדיווח השחקנים הוותיקים - ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס וג'רארד פיקה יתבקשו לקצץ משמעותית בשכר שלהם.

ב"ספורט" טוענים שברצלונה משלמת מעל 550 מיליון יורו רק על משכורות בשנה והם רוצים לקזז את זה בצורה משמעותית. אדוארד רומאו, סגן נשיא ברצלונה, התייחס כבר לקאמבק אפשרי של מסי ואמר ש"זה יהיה אפשרי מבחינה כלכלית בכלל שמסי חוזר כשחקן חופשי".

מסי אכן יגיע בחינם, אבל כדי לעמוד בשכרו בארסה תקצץ משמעותית בשכר השחקנים, כאשר במועדון ינסו "להיפטר" לפחות מאלבה ופיקה, שהפכו להיות שחקני ספסל הקיץ. הבלם הוותיק נדחק לקצה הספסל אחרי ההחתמה של קונדה ואלבה פינה את מקומו לבאלדה הצעיר, כאשר גם מרקוס אלונסו יכול לשחק בעמדה הזו. לגבי בוסקטס, הוא עדיין שחקן הרכב קבוע אצל צ'אבי ועדיין מועדף על שחקני ספסל בכירים כמו פרנקי דה יונג ופרנק קסייה כך שהוא לא צפוי לעזוב, לפחות לא בקיץ הקרוב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הנקודה הישראלית: שיתוף פעולה עם הסטארטאפ ויגאן ניישן

ברצלונה הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם הסטארטאפ הישראלי ויגאן ניישן. החברה הישראלית תהייה הראשונה שתעניק חסות למועדון הספרדי למשך 3 שנים בהיקף מוערך של 10 מליון דולר לעונה. את ויגאן ניישן ייצגה במשא ומתן חברת אוסקר בנקאות להשקעות.

השותפים בארץ הם עדי צים, מוטי בן משה, עוזי דנינו, דודו רינג, ראובן אבלגון ורון לובש. ההשקעה של החברה על פי החוזה מוערכת בכעשרה מיליון דולר לשנה, כאשר שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי בשלטים בתחומי האצטדיון ובנכסים הדיגיטליים של המועדון, אחריהם עוקבים כ-400 מיליון משתמשים מכל רחבי העולם.

אייזיק תומאס מנכ"ל ויגאן ניישן אמר: "השותפות ההיסטורית הזו עם ברצלונה נותנת לשני הצדדים הזדמנות ייחודית לתעל את הכוח, התשוקה והמסירות שיש לספורט בחייהם של אנשים ברחבי העולם להשפעה אמיתית על הפלנטה שלנו. אפליקציית השאיפה של ויגן ניישן והמטבע של גרין-קוין, מטבע הקריפטו מעורר ההשראה שלנו, מטרתם לשבש את צרכנות המיינסטרים, כאשר העבודה עם ברצלונה תוביל ותטפח קהילה אחראית יותר לסביבה של יחידים ושל הספורט עצמו, תוך הגנה על הפלנטה שלנו ועיצוב העתיד המשותף שלנו. השותפות הזו היא תחילתו של קמפיין חובק עולם שבו מועדונים נוספים יצטרפו לקריאה וייצרו השפעה ממשית ומעשית עבור הקהילות שלנו בכל רחבי העולם".

ג'ולי חויו, מנהל השיווק האזורי של ברצלונה אמר: "אנו שמחים להכריז על ברית חדשה עם שותף שמטרתו לחבר בין אנשים על מנת להתקדם לעולם שמכבד יותר את סביבתו בעתיד. בנוסף, שותפות זו מאפשרת לנו להמשיך ולחזק את המחויבות שלנו בתחום זה, שהוא אחד מעמודי התווך של התוכנית האסטרטגית של המועדון, שרוצה לקדם יוזמות המאפשרות לנו להיות ברי קיימא מנקודת מבט כלכלית וסביבתית. כמו כן, ברית זו מדגישה שוב כיצד המותגים נותנים אמון בברצלונה כדי להגיע לכל העולם הודות למעקב הרחב שיש למועדון ברמה העולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully