וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ': "בלאט גאון כדורסל. מכבי תל אביב? לא עמדנו בציפיות"

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 10:52

אקס הצהובים שכיכב בבכורה במדי אנאדולו אפס, התראיין בטורקיה: "ההצעה שקיבלתי היתה הזדמנות של פעם בחיים. על בלאט: "בזכותו עברתי לשחק ב-NBA". על ווילבקין: "הוא יכול לקלוע 40 נקודות בכל משחק נתון"

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

משחק הבכורה הרשמי של אנטה ז'יז'יץ' במדי אנאדולו אפס אלופת אירופה הוכתר כמוצלח במיוחד. אקס מכבי תל אביב קלע 22 נק' וקטף 5 ריב' ב-62:71 על פנרחצ'ה, שבה סקוטי ווילבקין עוד אקס בולט של הצהובים הרשים הרבה פחות עם 6 נקודות בלבד. היום (חמישי) הסנטר הקרואטי התייחס בריאיון לתקשורת בטורקיה על התקופה שלו במכבי תל אביב וגם דיבר קצת על דיוויד בלאט, אצלו הוא שיחק במדי דרושאפקה.

על ההצעה שקיבל מאפס, אלופת אירופה, אמר ז'יז'יץ': "הרגשתי נהדר, זו היתה בחירה קלה. כשאתה מקבל הצעה מאלופת אירופה, אתה לא חושב יותר מדי. זו הזדמנות של פעם בחיים. הייתי מאוד שמח וגאה להיות חלק מהארגון הזה".

אנטה ז'יזיץ' שחקן אנאדולו אפס. אנאדולו אפס, אתר רשמי
בכורה מרשימה מאוד בטורקיה. ז'יז'יץ'/אתר רשמי, אנאדולו אפס

על התקופה במכבי תל אביב: "אני יכול להגיד שהחודשים הראשונים שלי היו די קשים. היתה גם את פגרת הקורונה המאולצת והיינו צריכים לעשות התאמות. מכבי תל אביב זה מועדון עם הרבה ציפיות וכשאתה משחק במועדון הזה, צריך לשאוף הכי גבוה שאפשר. בעונה שעברה הגענו לפלייאוף ביורוליג, אבל לא היה לנו סיכוי מול ריאל מדריד. עשינו כמה ניצחונות גדולים, במיוחד בבית, אבל לא הצלחנו לשחזר את ההצלחה של 2014".

על סקוטי ווילבקין: "סקוטי הוא שחקן מאוד מוכשר. הוא יכול לקלוע גם 40 נקודות במשחק נתון. שיחקתי איתו הרבה במכבי, אבל גם בדרושאפקה ואני יודע כמה הוא מוכשר".

על התקופה עם דיוויד בלאט בדרושאפקה: "בלאט הוא אישיות נהדרת על ומחוץ למגרש. הוא גאון כדורסל. אני לא צריך לדבר עליו הרבה משום שההישגים שלו מדברים בעד עצמם. כולם יודעים איזה מאמן גדול הוא. הוא הביא אותי לקבוצה כשהייתי רק בן 19 ופתחתי בחמישייה. השתפרתי בזכותו והלכתי לשחק ב-NBA|.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully