וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד דחתה הצעות גבוהות על כנעאן. אספה העדיף להישאר

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 9:27

במועדון החליטו להשאיר את הקשר מתוך אמונה שבתום העונה מחירו יעלה והוא יימכר ישירות לאירופה. אספה דחה השאלה לאדומים אשדוד וחזר לסגל. בקבוצה מתכוונים לקדם את נועם מוצ'ה הצעיר למרות הגעת מוחמד עאמר

תקציר: בני ריינה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד דחתה ביום האחרון של ההעברות אתמול גישושים שהיו מצד המועדונים הגדולים באשר לרכישת חמודי כנעאן. הסכום הגבוה ביותר שהתקבל כהצעה על ידי גורמים מתווכים עמד על 1.7 מיליון יורו תמורת 70 אחוז מהכרטיס, אבל גם אותו דחה ג'קי בן זקן, שמשוכנע כי המחיר של כנעאן יאמיר בתום העונה.

בן זקן מעוניין למכור את כל הכרטיס ומעדיף הצעה מאירופה שתהיה יותר בכיוון של 4 מיליון יורו. באשדוד משוכנעים שהפריצה הגדולה של כנעאן עוד לפניו והמאמן רן בן שמעון בטוח שהוא יוציא מהקשר עוד יותר מהדברים היפים שהוא סיפק עד כה.

מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אשדוד בונה על מכירה שלו לקבוצה בחו"ל. מוחמד כנעאן/לירון מולדובן

באשדוד רשמו אתמול את זקאריה מוגיס כזר שישי והוא ייתן עוד אופציה התקפית. בקבוצה המליצו ליצחק אספה לעבור לאדומים אשדוד כדי להתחיל לשחק בצורה יותר אינטנסיבית. למרות זאת העדיף אספה להישאר וספק אם יקבל דקות משחק בעונה הקרובה.

אשדוד קיבלה אופציה לרכישת כרטיסו של מוחמד עאמר בן ה-19 שהושאל ממכבי חיפה. בקבוצה התרשמו מהאימונים של הקשר בשבוע האחרון והחליטו ללכת על העסקה, אף שהשחקן לא היה בולט בקבוצת הנוער. במועדון הבהירו שההגעה של עאמר לא תפגע בהתפתחות של הקשר נועם מוצ'ה מקבוצת הנוער בו רואים פוטנציאל להיות שחקן העתיד של המועדון ומישהו שייתן הרבה יכולת בקישור האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully