וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישגי הנבחרות הצעירות יעלו להתאחדות כ-15 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 8:58

על הישג נבחרת הנוער של אופיר חיים באליפות אירופה התקבל מענק מאופ"א בגובה 20 אלף יורו בלבד. מנגד, ההוצאות נאמדו במיליונים וכך יהיה ביורו הצעירות של גיא לוזון ובמונדיאליטו. בהתאחדות ישוחחו עם לוזון על תקרית הסטירה

מערכת וואלה!

הישגי הנבחרות הצעירות של ישראל הביאו הרבה כבוד ושיפרו מאוד את המוניטין של הכדורגל הישראלי, אבל התענוג הזה יעלה הרבה כסף להתאחדות לכדורגל. מענקים מפיפ"א ומאופ"א מתקבלים רק עבור הישגים של הנבחרות הבוגרות. כשזה מגיע לנבחרות צעירות, החל מהנבחרת עד גיל 21 ושנים צעירות יותר, ההתאחדויות כמעט שלא מקבלות תגמולים.

כך למשל, יורו נבחרות הנוער ששוחק לא מזמן בסלובקיה ובו הגיעה הנבחרת של אופיר חיים עד הגמר, עלה להתאחדות לכדורגל כארבעה מיליון שקלים. יציאה כזו לטורניר בן שבועיים וחצי כרוכה בהרבה הוצאות של טיסות ואירוח כאשר עוד קודם יצאה הנבחרת למשחקי אימון. בהתאחדות לכדורגל יודעים לספר שהמענק היחיד שהתקבל מאופ"א על ההישג ההסטורי של נבחרת הנוער היה בגובה של 20 אלף יורו. ההעפלה לגמר היורו, הולידה כידוע כרטיס למונדיאליטו שיערך בשנת 2023. אפשר היה לחשוב שעל השתתפות במונדיאל נבחרות הנוער פיפ"א תעביר מענקים גבוהים, אבל זה רחוק מזה.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה חוגג עם גיא לוזון. דני מרון
העפלה ליורו הצעירות? הישג ספורטיבי, לא כלכלי/דני מרון

הטורניר יעלה להתאחדות לכדורגל מיליוני שקלים וכנגד אין כרגע צפי למענק כלשהו שיתקבל. גם ההעפלה ליורו הנבחרות הצעירות השבוע לא יוביל לקבלת מענק גבוה, מאחר שמדובר כאמור בנבחרות שאינן לאומיות ומנגד ההכנה הצפויה לנבחרת של גיא לוזון והטורניר עצמו יעלה כמה מיליונים. בחישוב גס שעשו בהתאחדות לכדורגל התענוג הגדול וההישגים של הנבחרות הצעירות יעלו כ-15 מיליון שקל.

מה שיכול לאזן את ההוצאות הגבוהות הכרוכות בהשתתפות בטורנירים האלה הוא העפלה של נבחרת ישראל ליורו הנבחרות הלאומיות בשנת 2024. בהתאחדות לכדורגל מאמינים שהפעם זה יקרה, כאשר יש שני מסלולים. גם דרך המוקדמות, שם נהיה בדרג גבוה יותר וגם דרך פלייאוף ליגת האומות. העפלה ליורו תזכה את ההתאחדות לכדורגל בסכום שיכול להגיע ל-10 מיליון יורו וזו המטרה הגדולה כרגע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן נבחרת ישראל הצעירה גיא לוזון סוטר לשחקן זיו מורגן. מתוך שידור הטלוויזיה בערוץ הספורט, צילום מסך
בהתאחדות ישוחחו עם לוזון על תקרית הסטירה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה בערוץ הספורט

בתוך כך, בהתאחדות לכדורגל לא נשארו אדישים לאירוע בו סטר גיא לוזון לזיו מורגן. מצד אחד מבינים בהתאחדות לכדורגל שמדובר באקט שנבע מקשר טוב בין המאמן לשחקן ולראיה גם מורגן ומשפחתו לא עשו עניין מהסיפור שגלש אל מחוץ לכתלי הכדורגל הישראלי והגיע למהדורות החדשות. מצד שני לא רוצים בהתאחדות לכדורגל להגיע שוב לאירוע דומה ומאחר שמדובר בגיא לוזון, שידוע באמוציות שלו ובהתלהבות על הקווים, צפויה להתקיים שיחה בהמשך כדי שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully