וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי צבי מחזקת את התמיכה בג'ודו: תאמץ גם את מאיה גושן

חברת היזמות והבנייה שכבר תומכת בפיטר פלצ'יק, נענתה לבקשת מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה ותשקיע לקראת האולימפיאדה בפריז גם בג'ודוקא בת ה-22: "שמחים לתת לה את הדחיפה הנחוצה"

חברת היזמות והבנייה צרפתי צבי ובניו תתמוך בג'ודוקא מאיה גושן בת ה-22. החברה משקיעה רבות בתמיכה בספורטאים צעירים וקבוצות - בין היתר תומכת בפיטר פלצ'יק כבר כחמש שנים והיתה הראשונה לאמץ אותו עוד כשעבד כמאבטח, וכן משמשת אחת מנותנות החסות להפועל תל אביב בכדורסל ובכדורגל. בעבר נתנה חסות ראשית לקבוצת הכדורסל של מכבי ראשון לציון.

החברה חתמה על הסכם עם גושן, אשר יקנה לה תמיכה חודשית עד סוף 2024. בעקבות ההסכם גושן תלבש מדים שעליהם יופיע לוגו חברת צרפתי צבי ובניו. הקשר בין הצדדים נוצר על ידי מאמן נבחרת ישראל בג'ודו אורן סמדג'ה, שפנה לחברה בבקשה כי תתמוך בגושן.

מאיה גושן, אורן סמדג'ה, משה צרפתי מנכ"ל משותף של צרפתי צבי ובניו. צרפתי צבי ובני,
מאיה גושן, אורן סמדג'ה, משה צרפתי מנכ"ל משותף של צרפתי צבי ובניו/צרפתי צבי ובני

משה צרפתי, מנכ"ל משותף של צרפתי צבי ובניו: "אנו פותחים את השנה ברגל ימין, ושמחים לתת לספורטאית הצעירה את הדחיפה הנחוצה. צרפתי צבי ובניו היא חברה משפחתית וכולנו אוהדי ספורט מושבעים, תמכנו במהלך השנים במספר קבוצות וספורטאים ואנו מתכוונים להמשיך לעשות זאת".

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת ישראל המשמש גם פרזנטור של צרפתי צבי ובניו, אמר: "זו חברה שבונים בה הצלחות, ושמים יסודות לבניית דור העתיד בג'ודו הישראלי. לוקחים ספורטאית צעירה בתחילת הדרך ומריצים אותה לקראת אולימפיאדת פריז. זה התחיל עם פיטר וממשיך עם מאיה, ומרגישים את המשפחתיות והנתינה. אני תמיד אומר שחברה שמאמצת ספורטאי תורמת הרבה מאוד לחברה הישראלית ולספורט הישראלי ואני גאה להיות חלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully