וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע ווינר: מכבי תל אביב פוגשת את חולון, בכורה ללורנזו בראון

28.9.2022 / 13:49

הצהובים יפגשו את הסגולים (21:00) בקרב על הכרטיס השני לגמר המפעל הפותח את העונה, הרכז בסגל. חולון תרשום את דלטון במקום האריס הפצוע

העולה השנייה לגמר גביע ווינר 2022 תיקבע מחר (חמישי, 21:00) באנרבוקס בחדרה במשחק שיפגיש את מכבי תל אביב והפועל חולון. הצהובים עברו ברבע הגמר אמש את גלבוע/גליל, ואילו חולון ניצחה כבר בשבוע שעבר את הפועל גליל עליון.

היידן דלטון שחקן הפועל חולון עם ג'ו רגלנד, רפי מנקו. דני מרון
דלטון יהיה בסגל/דני מרון

מכבי תל אביב עברה טבילת אש ראשונה בגזרה הישראלית עם ניצחון לא פשוט על גלבוע/גליל עיקשת במיוחד. הצהובים הציגו לא מעט בעיות במשחק שלהם, בעיקר בכל הנוגע לקליעה מבחוץ ולמשחק העומד, אך בדקות שבהם הרימו את האינטנסיביות ההגנתית הצליחו לייצר נקודות קלות והמשחק שלהם שטף הרבה יותר. לורנזו בראון שהצטרף השבוע לאימונים נרשם לסגל ויערוך את הבכורה שלו, כשמי שנותרו בחוץ הם אוסטין הולינס, ג'רל מרטין ודארן היליארד. המשחק עשוי להיות המבחן האחרון של הצהובים לפני המשחק נגד ז'לגיריס קונה ביורוליג בשבוע הבא.

הפועל חולון עברה את הפועל גליל עליון ברבע הגמר אך ממש לא בשלום. הסגולים איבדו במשחק את סי ג'יי האריס שהחליק על הפרקט וקרע את הרצועה הצידית בברכו כשהוא ייעדר לשלושה חודשים. בחולון החתימו בינתיים את אריק גרין שינחת בארץ וצפוי לשחק בליגת האלופות בתחילת השבוע הבא, אך בינתיים נגד מכבי תל אביב מי שייכנס לסגל הוא היידן דלטון שלא שיחק נגד גליל עליון. בחולון מקווים להמשיך את מגמת השיפור שהוצגה בשבוע החולף ולנסות להפתיע ולשוב לגמר גביע ווינר.

גמר גביע ווינר סל 2022 יתקיים ביום א', תאריך 23/10/22, בשעה 21:00 בהיכל אנרבוקס בחדרה.

בשל הקדמת משחקי הנציגות הישראליות בליגת האלופות, הדרבי התל אביבי הוא המקרה היחידי בו הגמר היה יכול להתקיים ביום ראשון הקרוב. אך לאור משחק הכדורגל הביתי של הפועל תל אביב נגד הפועל ירושלים ביום זה, הוחלט לדחות את הגמר בכל מקרה כדי לאפשר למקסימום אוהדים מכל הקבוצות לצפות במשחק הגמר של גביע ווינר סל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully