וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימון המשונה של דג'וקוביץ' בלב תל אביב: "ראיתם את מסי עושה ככה?"

סרטון המתעד את הסרבי האגדי שמשתתף בטורניר תל אביב עורך אימון מאולתר בחוף הים הפך ויראלי, אמיר ויינטרוב מגלה: הוא לא חשש שאף אחד ייגש אליו, ו"מת על ישראל" כמו יתר המשתתפים

נובאק דג'וקוביץ' מתאמן על חוף הים בתל אביב/מתוך טוויטר

טורניר ה-ATP בתל אביב בעיצומו, והיום (רביעי) תגיע גולת הכותרת שלו: המשחק הראשון של נובאק דג'וקוביץ', שיעלה למשחק זוגות לצד יוני ארליך. מאחורי הקלעים עדיין נשמעות תלונות על המארגנים ועל מחירי הכרטיסים המופקעים, אבל אמיר ויינטרוב מסתכל מהצד ולא מבין את הטרוניות.

"אני אישית מכיר מעל חצי מהשחקנים שמשחקים כאן בתחרות, בין אם גדלתי איתם, בין אם שיחקתי מולם בין אם חלקתי איתם חדר בצ'אלנג'רים או בפיוצ'רים כשעוד לא היה לאף אחד מהם או לי מספיק כסף כדי לקחת חדר לבד. אני יושב כל יום פה איתם בחדר אוכל של השחקנים ואנחנו מעבירים סיפורים מהעבר ופשוט חיוך עובר לי על הפנים ומזכיר לי נשכחות. זה מדהים! יצא לי לשבת עם נובאק דג'וקוביץ' לארוחת צהריים, חוויה מטורפת ואיש מדהים! השחקנים האלו מתים אחד אחד על ישראל ורק רוצים לחזור", כתב ויינטרוב בפייסבוק.

אמיר ויינטרוב עם הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. מתוך עמוד הפייסבוק של אמיר ויינטרוב, צילום מסך
חוויה יוצאת דופן. ויינטרוב עם דג'וקוביץ'/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של אמיר ויינטרוב

ויינטרוב אף התייחס לסרטון שהופץ ביממה האחרונה ברשתות החברתיות, ובו נראה דג'וקוביץ' עורך אימון מעט משונה בחוף הים בתל אביב. דג'וקוביץ' נראה מתאמן על חבטות למרות שהוא לא אוחז במחבט, וללא הפרעה מהנוכחים מסביב, בסיטואציה שנראית מעט סוריאליסטית. "איפה הייתם רואים את מסי עושה כושר בחוף הים בלי לפחד שיקפצו עליו?", כתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיף נובאק דג'וקוביץ' מתאמן בחוף של תל אביב. אינסטגרם, אתר רשמי
גיף נובאק דג'וקוביץ' מתאמן בחוף של תל אביב/אתר רשמי, אינסטגרם

ויינטרוב המשיך: "דג'וקוביץ' שלדעתי האישית לא פחות גדול ממסי, עושה כושר אתמול על חוף הים בלי לפחד שמישהו ייגש אליו, בלי לדאוג לכלום, ופשוט עושה את אורח החיים שלו כאחד האדם בלי להתחבא במלון. בשבילי זה אושר וגאווה גדולה שהחבר'ה האלו באים ואומרים על ישראל את הדברים הנהדרים האלה, ושהם מרגישים בבית ובנוח להתהלך רגיל ללא חשש. היום בשעה טובה יש יום מלא של טניס, אני מקווה שאפשר כבר לשים את כל עניין הכרטיסים וכל עניין הטעויות והבלאגן מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully