וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא פוגעת מחוץ לקשת: "עם אחוזים כאלה לא נגיע לכלום"

28.9.2022 / 9:40

הבעיה שתלווה את העונה? הצהובים ניצחו את גלבוע/גליל, אבל אחוזי השלשות הנמוכים ממשיכים להדאיג. בראון צפוי להתלבש נגד חולון

תקציר: ריאל מדריד ניצחה את בטיס בחצי גמר הסופרקאפ בספרד/ספורט1

מכבי תל אביב צלחה אמש (שלישי) את המבחן הרשמי הראשון שלה העונה כשעברה את הפועל גלבוע/גליל ברבע גמר גביע ווינר. הקבוצה של עודד קטש הייתה רחוקה מלהבריק, ספגה 30 נקודות ב-12 הדקות הראשונות של המשחק, פיגרה ב-11 נקודות במהלך הרבע השני אך הציגה מחצית שנייה טובה יותר, השתפרה בהגנה ויצאה עם הניצחון.

במכבי פירגנו בסיום לבונזי קולסון על משחק ורסטילי ולגיא פניני שהוביל את הקבוצה בהרבה מאוד דקות למרות שלא קלע נקודות. עם זאת, הצהובים יוצאים מהמשחק מודאגים בכל הנוגע לקליעה מחוץ לקשת כשהם קלעו רק 5 שלשות מתוך 22 נסיונות. "אחוזים כאלה לא יובילו אותנו לשום דבר", הודו במועדון אמש, אך סייגו: "כשניכנס לקצב, ניראה הרבה יותר טוב".

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. לירון מולדובן
נקודת אור. קולסון/לירון מולדובן

"אנחנו יודעים שבהכנה הזאת יש אתגרים. שחקנים מצטרפים בזמנים שונים, יש מאמן חדש, פרצופים חדשים", אמר ג'ייק כהן. "יש לנו הרבה מה לשפר, אבל בהתחשב בעובדה שמדובר בסוף חודש ספטמבר, זה מה שיש. היו לנו הרבה עליות וירידות, נצטרך להיות יציבים ל-40 דקות, נצטרך לשפר את זה כל העונה. אי אפשר להיות מרוצים, צריך לדחוף קדימה. אם נהיה יותר עקביים במאמץ שלנו, נהיה טובים".

הצהובים יערכו היום בשעות אחר הצהריים אימון לקראת המשחק נגד הפועל חולון. במועדון מעריכים שלורנזו בראון ישותף במשחק הקרוב על מנת להכניס אותו לעניינים, שבוע לפני פתיחת היורוליג נגד ז'לגיריס קובנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully