וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכושר שיא: מסי עלה מהספסל וכבש עוד צמד, 0:3 לארגנטינה על ג'מייקה

הפרעוש כבש צמד שני ברציפות ועלה ל-9 שערים ב-3 ההופעות האחרונות, אלבארס הוסיף, האלביסלסטה עם רצף של 35 משחקים ללא הפסד

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

ליאו מסי מגיע למונדיאל בכושר שיא. הלילה (בין שלישי לרביעי) הפרעוש עלה מהספסל של נבחרת ארגנטינה במשחק ההכנה מול ג'מייקה בניו ג'רזי בשל תסמינים של שפעת - ובכל זאת הספיק לכבוש צמד ולככב בניצחון 0:3 של האלביסלסטה. חוליאן אלבארס כבש את השער הראשון לזכות ארגנטינה בדקה ה-13 מבישול יפה של לאוטרו מרטינס, שבדקה ה-56 פינה את מקומו למאסטרו של פ.ס.ז'.

החל מאותו רגע מסי השתלט על המשחק, סיכן שוב ושוב את השער ונראה רעב ודרוך. הוא מצא את המסגרת פעמיים, אבל לא את הרשת - עד שהגיעה הדקה ה-87. ג'ובאני לו סלסו מצא אותו פנוי כ-20 מטר מהשער, ומסי התקדם מעט ובעט כדור בחצי גובה לרשת. כעבור שתי דקות מסי השלים צמד נוסף, בדיוק כמו במשחק ההכנה מול הונדורס לפני שלושה ימים, בעזרת בעיטה חופשית שטוחה וחכמה מטווח דומה.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. Elsa, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. מסי הלילה/GettyImages, Elsa
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים עם חוליאן אלבארס. Elsa, GettyImages
גם אלבארס חגג/GettyImages, Elsa

מסי עומד כעת על מאזן של תשעה שערים בשלושת ההופעות האחרונות בנבחרת ארגנטינה, ומאזן השערים הכולל שלו במדים הלאומיים טיפס ל-90. עבור האלביסלסלטה, הרצף נמשך: אחרי הניצחון הלילה, הם עומדים על 35 משחקים רצופים ללא הפסד - קרוב מאוד לשיא כל הזמנים של נבחרת איטליה שעומד על 37 שערים, ושווה לרצף הכי ארוך אי פעם שקבעו נבחרות ברזיל וספרד.

ארגנטינה תקיים עוד משחק הכנה אחרון שישה ימים לפני פתיחת המונדיאל, כשתפגוש את איחוד האמירויות. לאחר מכן היא תחל את הופעותיה בבית ג' בקטאר, בו תפגוש את מקסיקו, פולין וערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully