וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגלאס לואיז תקף מנחה ברזילאי שהחפיץ את זוגתו: "אתה זקן"

קשרה של אסטון וילה רתח אחרי פרסום סרטון של מילטון מנדש, בו הוא העיר על הגוף של זוגתו ושחקנית קבוצת הנשים, אלישה להמן: "אתה צריך ללמוד מה זה כבוד, במיוחד כשמדובר בחברה שלי"

הזוג של אסטון וילה, דוגלאס לואיז מקבוצת הגברים ואלישה להמן מקבוצת הנשים, עלו לכותרות אחרי שפרסמו על מערכת היחסים שלהם בחודש נובמבר האחרון, והפכו לאהובים בעיר ברמינגהאם ולגאוות המועדון. היום (שלישי) הזוג נאלץ להתמודד עם הערה סקסיסטית מצד מילטון נבש, מנחה טלוויזיה ברזילאי, דבר שגרר תגובה זועמת של הקשר הברזילאי.

נבש העלה סרטון ובו רואים את להמן חוגגת שער במדי וילה בניצחון קבוצת הנשים על מנצ'סטר סיטי, כשהחלוצה כבשה את השער הראשון ורשם: "מבלי להסתכל בהילוך חוזר, מה המספר שלה על הגב?", כשהתמונה מתמקדת בישבן של השחקנית. לואיז לא נשאר חייב והגיב למנחה: "אתה זקן. שנים בכדורגל ואתה מפרסם סרטון כזה שלא מכבד את כדורגל הנשים או השחקנית עצמה, כשזו גם החברה שלי במקרה הזה. אתה צריך ללמוד מה זה כבוד, זה שטויות".

אלישה להמן. אינסטגרם, אתר רשמי
התמונה שפירסמה את מערכת היחסים של הזוג. אלישה להמן ודוגלאס לואיז/אתר רשמי, אינסטגרם

תגובתו המלאה של דוגלאס לואיז

הציוץ המקורי (לפני שנמחק), והתגובה

דוגלאס לואיז תוקף מנחה ברזילאי שהחפיץ את זוגתו, הכדורגלנית אלישה להמן: "אתה זקן". טוויטר, צילום מסך
דוגלאס לואיז תוקף מנחה ברזילאי שהחפיץ את זוגתו, הכדורגלנית אלישה להמן: "אתה זקן"/צילום מסך, טוויטר

המנחה, לו 2.2 מיליון עוקבים בטוויטר ופינות הנחייה בתחנות רדיו וטלוויזיה בברזיל, מחק את הציוץ שלו לאחר תגובתו החריפה של דוגלאס לואיז, אך לא התנצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully