וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המפגש עם ישראל: מאמן נבחרת מלטה הושעה בעקבות "תקרית מינית" עם שחקן

עודכן לאחרונה: 27.9.2022 / 18:06

ההתאחדות המלטזית "שחררה זמנית" את דביס מאנג'ה מתפקידו אחרי ששחקן שלו התלונן עליו ביום ראשון והוא סירב להתייחס למקרה. פרטי התקרית תיחקר, עוזרו יעמוד על הקווים. אימן את ערן זהבי בפאלרמו ב-2011

מערכת וואלה!

מספר שעות לפני שנבחרת מלטה תארח את נבחרת ישראל למשחק ידידות, פרצה סערה גדולה סביב המלטזים, כאשר המאמן דביס מאנג'ה הושעה על ידי ההתאחדות המלטזית ולא יעמוד על הקווים במשחק.

הסיבה: אחד משחקני נבחרת מלטה התלונן על מאנג'ה וטען שהוא הטריד אותו מינית. בהתאחדות המלטזית קיבלו דיווח תלונה על התקרית שאירעה לכאורה ביום ראשון. לפי הדיווח המאמן האיטלקי התבקש לתת את תגובתו לתלונה הזו, אך סירב להגיב ודרש מאמצעי התקשורת לדבר עם ההתאחדות המקומית, שהחליטה להשעותו ולחקור את הפרשה.

דביס מאנג'ה מאמן נבחרת מלטה. Jonathan Moscrop, GettyImages
תקרית חמורה, רגע לפני ישראל. דביס מאנג'ה/GettyImages, Jonathan Moscrop

מאנג'ה מונה למאמן נבחרת מלטה ב-2019 ותחת שרביטו הנבחרת החלשה עלתה מהמקום ה-184 למקום ה-169 בעולם בדירוג פיפ"א. מאנג'ה חתום על חוזה עד דצמבר 2023, אך לא צפוי להמשיך בגלל התקרית.

בהתאחדות אגב, הסתפקו בתגובה קצרה וטוענים שמאנג'ה "שוחרר באופן זמני" מתפקידו בעקבות תלונה שהתקבלה. ההתאחדות לא מסרה פרטים מעבר לכך, אבל הבטיחה שהמאמן האיטלקי יענה על כל השאלות ופרטי המקרה יפורסמו בהמשך כאשר יהיו לה פרטים נוספים.

מאנג'ה, שעל פי החשד היה מעורב בתקרית דומה כשהיה מאמן קראיובה ברומניה, אימן מספר קבוצות מהליגות הנמוכות באיטליה כולל את פאלרמו ב-2011, אז שיחק שם גם ערן זהבי. קראיובה הרומנית היתה קבוצתו האחרונה לפני שהוא מונה למאמן מלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully