וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע ווינר: הפועל ירושלים והפועל תל אביב נלחמות על כרטיס לגמר

27.9.2022 / 16:57

אחרי שהעפילו רק פעם אחת לגמר בחמש השנים האחרונות, ולא הרשימו ברבע הגמר נגד הפועל אילת, ינסו האדומים מהבירה לעבור את הקבוצה של דני פרנקו (20:30) שלא שיחקה בגמר גביע ווינר מעולם

העולה הראשונה לגמר גביע ווינר 2022 תיקבע מחר (רביעי, 20:30) באולם האנרבוקס בחדרה בתום חצי הגמר הראשון שיפגיש את הפועל ירושלים והפועל תל אביב. ירושלים העפילה לגמר פעם אחת בלבד בחמש ההופעות הקודמות שלה, ואילו הפועל תל אביב לא שיחקה בגמר מעולם. אם ירושלים תעפיל לגמר, הוא יידחה ל-23 באוקטובר, ואם הפועל תל אביב תעפיל, המועד ייקבע לפי חצי הגמר השני, כשהמועד המקורי הוא ביום ראשון, ה-2 באוקטובר.

הפועל ירושלים עברה את רבע הגמר נגד הפועל אילת למרות שהייתה רחוקה מלהרשים. החבורה של אלכסנדר דז'יקיץ' קיבלה הרבה מאוד מקאדין קרינגטון ואור קורנליוס, אך שאר השחקנים לא הבריקו ועל אף פערי הרמות בין הצדדים רק ברבע האחרון הצליחו האדומים לגמור את המשחק. בירושלים יודעים שיכולת זהה נגד הפועל תל אביב תקשה עליהם מאוד את החזרה למעמד הגמר. בקבוצה יודיעו רק בשעות הערב מי מבין הזרים לא יתלבש למשחק.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ישיג כרטיס לגמר מול האקסית? ג'ייקובן בראון/דני מרון

הפועל תל אביב הרשימה ברבע הגמר נגד בני הרצליה במוצאי שבת כשהיא שולטת במשחק נגד מחזיקת הגביע לכל אורכו. האדומים, שיופיעו להתמודדות ללא ג'ורדן מקריי שעדיין לא הגיע לישראל, וללא ג'יימס יאנג שצפוי לעזוב את המועדון, הצליחו לקבל תרומה מהרבה שחקנים, ובעיקר נהנו מיכולת ניהול משחק מרשימה של ג'ייקובן בראון. במועדון סימנו את התרומה של שחקני הפנים - כריס הורטון, תומר גינת, ג'יילן הורד וג'יי פי טוקוטו, כמשמעותית מול הקו הקדמי של ירושלים, אחרי שבמשחק חצי הגמר הרביעייה תרמה רק 28 נקודות ו-19 ריבאונדים במצטבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully