וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסלטיק מאמינים: ליאל עבדה יהיה שווה 15 מיליון ליש"ט בקיץ הבא

עודכן לאחרונה: 27.9.2022 / 16:27

בצל החיזור של מספר קבוצות מהפרמיירליג, במועדון הסקוטי יקוו "לעשות אקזיט" על הכישרון הישראלי, שנרכש ממכבי פתח תקוה תמורת 4 מיליון יורו

מערכת וואלה!

לפני קצת יותר משנה ליאל עבדה נרכש על ידי סלטיק, ששילמה למכבי פתח תקוה קבוצתו 4 מיליון יורו עבור 80 אחוז מכרטיסו. עבדה, רק בן 19 בזמנו, התאקלם מיד בקבוצת הפאר הסקוטית וגם אם לא תפס מקום של קבע בהרכב, הוא הוכיח את יכולתו ובעונת הבכורה שלו נבחר לשחקן הצעיר הטוב של העונה. בצל הדיווחים על כך שעבדה נמצא על הכוונת של מספר קבוצות פרמיירליג, בתקשורת הסקוטית מדווחים כעת שסלטיק מתכוונת לדרוש עבור השחקן לא פחות מ-15 מיליון יורו בקיץ הבא.

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער עם מת'יו אוריילי. רויטרס
שווה 15 מיליון ליש"ט? עבדה במדי סלטיק/רויטרס

עבדה פתח בהרכב רק בארבעה מתשעת המשחקים בהם שותף העונה, כאשר ז'וטה ודאיזן מאדה קיבלו את חולצת ההרכב על חשבונו בשאר המקרים, אך למרות זאת הוא ממוקם ראשון בטבלת הכובשים של האלופה בצוותא עם קיוגו פורוהאשי, כאשר לכל אחד מהם שישה שערים.

בעונה החולפת הישראלי סיפק 15 שערים ו-11 בישולים ב-54 משחקים בכל המסגרות וגם ההופעות המוצלחות שלו בנבחרת ישראל מעלות את קרנו. עבדה, שפתח בהרכב הנבחרת הבוגרת בשבת נגד אלבניה, יפתח גם הערב המשחק הקריטי של הנבחרת הצעירה נגד אירלנד ולאחר מכן הוא יחזור לסלטיק, שתארח בסוף השבוע את מאת'רוול ובשבוע הבא תתארח אצל לייפציג במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully