וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי בספק לג'מייקה, ארגנטינה תשווה את השיא של ברזיל וספרד?

הקפטן לא חש בטוב ועשוי לנוח הלילה (3:00, ספורט4), נבחרתו תנסה להגיע ל-35 משחקים רצופים בלי הפסד. וגם: השחקן שקעקע את החתימה שלו

תקציר משחק הידידות: ארגנטינה - הונדורס 0:3/ספורט1

נבחרת ארגנטינה תעלה לכר הדשא בפעם האחרונה לפני המונדיאל בקטאר, כאשר תפגוש הלילה (3:00, ישיר בספורט4) את נבחרת ג'מייקה בניו ג'רזי. האלביסלסטה תנסה להשלים משחק 35 ברציפות ללא הפסד, כשאם תעשה זאת, בשלב הבתים של גביע העולם היא תוכל לשבור את הרצף הכי ארוך בכל הזמנים ששייך לנבחרת איטליה ועומד על 37 משחקים רצופים בלי להפסיד. אגב, תיקו או ניצחון של ארגנטינה ישוו את הרצף הטוב ביותר שרשמו אי פעם ברזיל וספרד.

סימן השאלה העיקרי בהרכב המסתמן שיעלה המאמן ליאונל סקאלוני נוגע לליאונל מסי, שנמצא בספק להתמודדות בשל תסמיני שפעת במקומו עשוי לפתוח חוליאן אלברס. מעבר לכך יתבצעו שינויים ב-11 שפתח נגד הונדורס בסוף השבוע, כאשר ככל הנראה שני הקשרים הקבועים בהרכב, לאנדרו פארדס ורודריגו דה פול, יקבלו מנוחה ויפנו את מקומם לגידו רודריגס ואלכסיס מקאליסטר בהתאמה. אמיליאנו מרטינס, ניקולאס אוטאמנדי, כריסטיאן רומרו, מרקוס אקוניה ואנחל די מריה, שנחו במשחק הקודם ואמורים כולם להיות שחקני הרכב במונדיאל, צפויים לחזור לפתוח נגד ג'מייקה.

לפני הנסיעה לניו ג'רזי, מי שניצל את שהותה של נבחרת ארגנטינה במיאמי הוא שחקנה של אינטר מיאמי, פרנסיסקו ראניירי הארגנטינאי, שביקש ממסי לחתום לו על האמה השמאלית ומיד הלך לקעקע את החתימה של מספר 10 בתכלת-לבן, כשלאחר מכן שיתף סרטון של הקעקוע ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully