וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר של שהר: נתונים מרשימים באימונים, אך לא בסגל למשחקים

27.9.2022 / 11:18

יממה לסגירת חלון ההעברות, הקבוצות שמעוניינות בחלוץ - בראשן הפועל תל אביב - חוששות מכך שהוא מיעט לשחק בשנה האחרונה, אך במכבי חיפה מבהירים: תפקודו באימונים גבוה מאוד. עוואד עשוי לעבור לבני סכנין

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

חלוץ מכבי חיפה בן שהר מצא עצמו מחוץ לסגל במשחקים שקיימה הקבוצה עד כה בעונה הנוכחית, כשהוא גם לא נרשם למשחקים באירופה, דבר שככל הנראה מונע ממנו לעבור לקבוצה אחרת. בחיפה מוכנים כמובן ששהר יעזוב, כשייתכן שאף יצטרכו להשתתף בשכרו, אלא שהקבוצות שחפצות בשירותיו נרתעות מהעובדה ששהר חזר מפציעה ולא שיחק עדיין, כך שלא ניתן להעריך באיזה כושר הוא נמצא.

לפי גורמים בחיפה, שהר שמתאמן כבר כחודשיים מחזיק בנתונים מרשימים באימונים והשתקם לחלוטין מהפציעה, אך הקבוצות שמעוניינות בו נרתעות, כאמור. כידוע, המאמן ברק בכר החליט ששהר לא בתוכניות המקצועיות ומחלק את הדקות בין שלושת החלוצים: דין דוד, פרנזי פיירו וניקיטה רוקאביצה. עם זאת, אותם גורמים מבהירים שלא מדובר בהחלטה המבוססת על נתוניו באימונים, אלא בכזו שנקבעה מראש לפני תחילת העונה.

במכבי חיפה, כמו גם בסביבת השחקן, מקווים שמחר (רביעי) יהיה ניתן לעשות ניסיון אחרון להעבירו לקבוצה אחרת, שכן גם במועדון מהכרמל לא מעוניינים "להרוס" את הקריירה של שהר, וכמו כן החלוץ רעב מאוד לדקות משחק, כאשר המועמדת המובילה לקלוט אותו היא הפועל תל אביב.

בן שהר שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יצטרך לפתור את הפלונטר עד סגירת החלון. בן שהר/דני מרון

מלבד שהר, עוד שלושה שחקנים עשויים לעזוב מחר ביום האחרון של חלון ההעברות. אורי דהן סיכם בבית"ר ירושלים וצפוי לחתום כמושאל בקבוצה של יוסי אבוקסיס, נהוראי יפרח הצעיר יושאל לעונה אחת בהפועל חדרה, ומוחמד עוואד יקבל שחרור סופי וצפוי לחתום בבני סכנין למרות שישנן מחלוקות בין גורמים במועדון מהמגזר האם לצרף את עוואד או לנסות ולהחתים שחקן אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully