וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "כרגע אני במכבי חיפה. חלוץ צריך דקות כדי להראות את עצמו"

9.9.2022 / 12:48

אחרי שעבר בהצלחה שיקום ממושך וחזר לאימונים, באתר הרשמי של הירוקים שוחחו עם השחקן על הימים הלא קלים ועל עתידו: "מאוכזב ממה שקרה בעונה שעברה"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

בן שהר שבר את עצם המסרק בכף רגל ימין בסיום העונה שעברה ולא יכול היה לעמוד לרשות מכבי חיפה מאז, אבל כעת החלוץ לכושר. שהר בן ה-33 גם הצטרף לחבריו במסע בליסבון נגד בנפיקה והיום (שישי) העניק ריאיון לאתר הרשמי של המועדון לקראת חזרתו הקרובה לסגל.

שהר היה עם גבס כשישה שבועות ולאחר מכן החל בתהליך שיקום בלונדון, אבל בשבועות האחרונים כבר נמצא בארץ ועורך אימונים מלאים. "אני מתאמן באופן מלא כבר חודש ומרגיש מצוין. הפציעה כבר מאחורי ברוך השם, אמר החלוץ, "אחרי תקופה לא פשוטה שבה לא שיחקתי, אני רעב יותר מתמיד. עשיתי שיקום גם בלונדון וגם בארץ, לפעמים עבודה של 7-8 שעות כל יום, כדי להגיע הכי מוכן שאפשר לעונה הזאת".

בן שהר שחקן מכבי חיפה. דני מרון
העביר מסר. בן שהר/דני מרון

שהר הוזכר כמי שעשוי לעזוב, אבל כשנשאל על העתיד אמר: "יש בי עוד הרבה מה לתת. לאנשים יש זיכרון קצר לצערי, גם השנה שבה פחות שיחקתי, לא תשנה את העובדה מי אני ומה אני יכול לתרום. אני מאוכזב עם מה שקרה שנה שעברה, זאת הייתה שנה לא פשוטה עבורי. התחלתי אותה טוב עם כמה גולים, אבל הרגשתי שלא קיבלתי באמת אפשרות אמיתית להוכיח את עצמי. פתחתי רק פעמיים בליגה וזה אומר הכל. זאת הייתה ההחלטה של המאמן ואני מכבד אותה, כמובן שאני מסתכל גם על עצמי ובודק איפה אני טעיתי, אבל עדיין חלוץ צריך דקות משחק כדי להראות את עצמו.

"כרגע אני במכבי חיפה", המשיך החלוץ, "יש לי חוזה לעוד עונה. לא יודע מה יהיה בהמשך, בכדורגל הכל דינמי. אני מקבל המון המון הודעות מאוהדים שרוצים לראות אותי על המגרש וזה מחמם את הלב. לאורך הקריירה חוויתי הכל מהכל ואני שמח על זה, כי זה נתן לי הרבה ניסיון להתמודד עם סיטואציות טובות וגם פחות טובות. אני עובד מאוד קשה וכבר מחכה לרגע שאעלה על הדשא שוב", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully