וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מישהו יודע מה הולך שם?". נבחרת מונטנגרו הסעירה את הרשת

5 צהובים ב-10 דקות, 3 חילופים עד הדקה ה-33, שני אדומים והרבה מאוד סימני שאלה. ברשת הגיבו למשחק בין מונטנגרו לפינלנד

המשחק אמש (שני) בין מונטנגרו לפינלנד בבית ג', דרג ב' בליגת האומות, הצליח לעניין יותר אנשים מהצפוי. תחת גשם שוטף בפודגוריצה, 20 הדקות הראשונות דימו את כר הדשא לשדה קרב וברשת תהו מה בדיוק קורה שם.

בין הדקה ה-9 לדקה ה-19, השופט הצרפתי פרנסואה לטקסייה שלף לשחקני מונטנגרו לא פחות מחמישה צהובים, כששניים מהם הופנו לזרקו טומאשביץ' שהורחק. בהמשך המונטנגרים ביצעו שלושה חילופים מהירים וכל ההתרחשות העלתה סימני שאלה.

חגיגת הכרטיסים והחילופים פינתה את מקומה במחצית השנייה לשני שערים מהירים של פינלנד, אבל בדקה ה-67 אורוש ג'ורג'ביץ' המקומי ספג עוד צהוב ומיד לאחר מכן המאמן מיודראג ראדולוביץ' הורחק מהספסל. בסיומו של ערב סוער וגם כמה סימני שאלה בנוגע ליחסי הימורים כאלה ואחרים, 0:2 לפינלנד.

נבחרת פינלנד מגד נבחרת מונטנגרו. רויטרס
צירוף מקרים, או יותר מזה? המשחק במונטנגרו אמש/רויטרס

בעוד חלק מהגולשים היו משועשעים מההתפתחויות, היו גם כאלה שתהו לגבי כשרות המשחק המונטנגרי. "מישהו יודע מה הולך שם?", "יש מלחמה בין מונטנגרו לפינלנד ולא שמענו עליה?", צייצו חלק ואחר הוסיף: "גשם משוגע, מגרש רע, מונטנגרו ספגה 5 צהובים ואדום עד הדקה ה-19 ועשתה 3 חילופים עד הדקה ה-35. מצחיק! אני מת על זה".

והיו גם טענות לגזענות של שחקני מונטנגרו כלפי גלן קמארה הפיני

בזכות הניצחון, פינלנד ניצלה מירידה לדרג ג' והיא נשארה בדרג ב' - ביחד עם מונטנגרו. רומניה נשרה דרג בגלל שהפסידה למונטנגרים פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully