וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס הציג את נעלי "מכבי תל אביב". כמה זה יעלה?

עודכן לאחרונה: 26.9.2022 / 23:02

כוכב הלייקרס הופיע למדיה דיי עם גרסת הרטרו לזוג הנעליים איתו שיחק מול הצהובים ב-2006. על ניפוץ השיא של קארים: "לא אלחץ את עצמי, זה יהיה רגע היסטורי"

לברון ג'יימס קולע 42 נקודות בליגת קיץ/מתוך טוויטר

לברון ג'יימס הציג היום (שני) במהלך המדיה דיי של לוס אנג'לס לייקרס את נעלי לברון 2 "מכבי תל אביב" של נייקי. מדובר בגרסה חדשה לנעליים איתן שיחק במשחק הראווה שקיימה קליבלנד קאבלירס מול מכבי תל אביב ב-2006.

לברון חשף בחמישי האחרון את הקו החדש של "נייקי לברון 2" ואחד הדגמים שזכה לגרסת רטרו הוא זוג הנעליים מאמצע שנות ה-2000: דגם לבן בעיצוב מיוחד עם מרקם מוזהב וחריטת לייזר שהיה אחד הזוגות הראשונים של לברון בנייקי.

אז כמה זה יעלה לכם? המחיר הרשמי הוא 215 דולר וב-ebay המחירים נעים בין 930 ל-1,020 שקלים, במידות שונות.

באותו משחק, שהיה חלק ממסע הכנה של מכבי תל אביב בארה"ב ונערך ב-17 באוקטובר 2006, הצהובים הפסידו 93:67 לקאבס באוהיו. לברון הסתפק אז ב-13 נקודות, אבל התקרב לטריפל דאבל עם 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. את הצהובים הוביל אז רודני ביופורד עם 19 נקודות, וויל ביינום קלע 13, סימאס יסאיטיס 10 ויותם הלפרין 9. אולי גם הם יירכשו את דגם "לברון מכבי".

קינג ג'יימס, כבר בן 37 ואחרי פציעות שהפריעו לו בשנים האחרונות, מתחיל את עונתו ה-20 ב-NBA ועל כך אמר היום: "הפוקוס מבחינתי הוא להיות כשיר".

על השיא ההיסטורי של קארים עבדול ג'אבר, ממנו הוא נמצא במרחק של 1,325 נקודות, אמר לברון: "אני חושב על זה כשמישהו מדבר על ברשתות החברתיות וזה מופיע לי בפיד, ובכל פעם אני מופתע מחדש. יש כאלה שמחשבים ממוצעים ואומרים שאם אשחק כך וכך ואקלע כך וכך, אז זה יקרה. אני רק רוצה להיות בכושר הכי טוב שאפשר ולהיות שם עבור הקבוצה שלי, אבל להיות עם אפשרות לשבור את השיא הכי יוקרתי ב-NBA - כזה שאנשים אמרו שלעולם לא יישבר - זה ממש מגניב.

"ברור שלקארים יש מה לומר על חלק מהשקפותיי ועל דברים שאני עושה, אבל בסופו של דבר להיות מוזכר בנשימה אחת עם אדם שלבש את החולצה הזו, היה עוגן בלייקרס יחד עם מג'יק ו-וורת'י במשך כל כך הרבה שנים ועשה כל כך הרבה מחוץ למגרש - אני חושב שזה נהדר. ברגעים כאלה אני באמת חושב על הילד הקטן מאקרון שהסתובב ברחובות עם הכדור או דמיין שהוא משחק כדורסל גם כשלא היה לו כדור. כשאתקרב לשיא, לא אלחץ את עצמי. אני חושב שזה יהיה רגע היסטורי כשאגיע לזה. כל עוד המשפחה שלי והחברים יהיו שם, זה יהיה הדבר הכי חשוב מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully