וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 40: רודריגו פלאסיו פרש מכדורגל ועובר לשחק כדורסל

החלוץ הארגנטינאי שכיכב בבוקה ג'וניורס, עשה שנים יפות בסרייה A והחמיץ בגמר מונדיאל 2014, תלה את הנעליים ויכדרר עם הצמה המפורסמת שלו בליגה הרביעית באיטליה

תקציר ניצחונה של אודינזה 1:3 על אינטר/ספורט1

בגיל 40 ואחרי קריירה ארוכה ורבת הישגים, האיש והצמה רודריגו פלאסיו הודיע היום (שני) על פרישה מכדורגל. החלוץ הארגנטינאי סיים את חוזהו בברשיה מהליגה השנייה באיטליה והחליט לתלות את הנעליים, אחרי ששיחק בבאנפילד, בוקה ג'וניורס, גנואה, אינטר ובולוניה, והיה חלק מנבחרת ארגנטינה כאשר הגיעה לגמר המונדיאל ב-2014.

פלאסיו צמח בקבוצת בלה ויסטה מבאהיה בלאנקה וערך את הבכורה שלו ב-2001, לפני שעבר להורקאן דה טרס ארוז'וס ואחרי שנתיים לבאנפילד מהליגה הבכירה. ב-2004 עשה את ההתקדמות הגדולה עם מעבר לבוקה ג'וניורס, איתה זכה בשמונה תארים ובראשם גביע ליברטדורס ב-2007, וכבש 82 שערים בכל המסגרות.

דרך בוקה גם הגיע לנבחרת ארגנטינה, במדיה הבקיע שלושה שערים ב-27 הופעות, שהאחרונה שבהם הייתה גמר המונדיאל מול גרמניה, בו פספס הזדמנות גדולה לכבוש בהארכה.

רודריגו פלאסיו שחקן נבחרת ארגנטינה מחמיץ מול מנואל נוייר שוער נבחרת גרמניה, גמר מונדיאל 2014. Jamie McDonald, GettyImages
מה היה קורה אילו? רודריגו פלאסיו מול מנואל נוייר בגמר מונדיאל 2014/GettyImages, Jamie McDonald

את כל הקריירה האירופית שלו עשה פלאסיו באיטליה. בעונה השלישית בגנואה כבש 19 שערי ליגה ונרכש בקיץ 2012 על ידי אינטר בסכום של 10.5 מיליון יורו. הנראזורי היו אחרי השיא ופלאסיו לא זכה בתארים בחמש העונות בסן סירו, אבל היה שחקן משמעותי מאוד בשלוש העונות הראשונות וסך הכול כבש במדי אינטר 58 שערים ב-169 הופעות בכל המסגרות.

הוא הבקיע בכמויות צנועות יותר בארבע העונות שלו בבולוניה, לה סייע להישאר בליגה ובעונה שעברה תרם שישה שערים לברשיה בסרייה B. הוא רשם מעל 350 הופעות בסרייה A וניצב במקום השלישי בכל הזמנים מבין הארגנטינאים, אחרי חאבייר סאנטי ורוברטו סנסיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן אינטר רודריגו פלאסיו (מרכז) חוגג שער. רויטרס
רגעים יפים גם באינטר. רודריגו פלאסיו/רויטרס

אחרי שתלה את הנעליים, פלאסיו יחזור כעת לאהבתו הישנה וישחק כדורסל. אמנם לא מדובר בקריירה מקצוענית, אבל החלוץ הצטרף לקבוצת גרניאנו מהליגה הרביעית באיטליה ויכדרר ברמה החובבנית. הוא היה שותף לכל תקופת ההכנה של גרניאנו, קלע 14 נקודות באחד המשחקים וכעת יוכל לשחק גם בליגה שתצא לדרך בסוף השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully