וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז הפתיע במדיה דיי: בלי חולצה ו"במשקל של עונת הרוקי"

הגארד הוותיק של הניקס נענה לאתגר של תיבודו, השיל 10 ק"ג ומקווה לתחייה בגיל 34. בארט הבטיח: "העונה נדהים את העולם"

דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת של וושינגטון לקראת פתיחת העונה/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

עונת ה-NBA הולכת ומתקרבת והיום חלק גדול מהקבוצות פתחו באופן רשמי את ההכנות ל-2022/23. ניו יורק ניקס היא אחת מהקבוצות שערכו מדיה דיי ואת ההצגה גנב דרק רוז הוותיק, שהופיע לריאיון עם העיתונאים כשהוא ללא חולצה.

רוז סיפר כבר אתמול שהמאמן טים תיבודו הציב לו אתגר: לחזור לכושר הגופני בעונת 2010/11 אז נבחר ל-MVP של העונה הסדירה. "הרבה זמן לא הרגשתי כל כך בריא", אמר אתמול רוז, "חזרתי למשקל שלי כרוקי, 88 ק"ג".

רוז סיפר שהוא השיל כ-10 ק"ג מהמשקל במהלך קיץ של עבודה קשה. היום כדי להוכיח את הגזרה החדשה, התייצב בפני העיתונאים כאמור בלי חולצה. "אני מרגיש כשיר ב-100 אחוז ואני אהיה זמין בכל רגע שתיבודו יגיד לי".

דרק רוז, שחקן ניו יורק ניקס, במדיה דיי. טוויטר, צילום מסך
געגועים לעונת ה-MVP. רוז/צילום מסך, טוויטר

רוז יחגוג בשבוע הבא 34 ואחרי שנים של פציעות ועונות חלקיות, הוא מקווה לתחייה מחודשת. בעונה שעברה שותף ב-26 משחקים בלבד במדי הניקס, שסיימו עם מאזן שלילי 47:35. הוא העמיד ממוצעים של 12 נקודות, 4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים ב-24.5 דקות משחק.

אר ג'יי בארט שחתם לאחרונה על חוזה לארבע שנים בגובה 120 מיליון דולר, הצהיר שלמרות שהניקס נכנסו לפלייאוף רק פעם אחת בתשע השנים האחרונות (והפסידו 4:1 לאטלנטה בסיבוב הראשון), "השנה אנחנו הולכים להדהים את העולם". הקנדי שנכנס לעונתו הרביעית בליגה ומגלה שיפור מדורג, מקווה שזו תהיה עונת אולסטאר עבורו ואמר ש"מבחינה אישית זו אחת המטרות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully