וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: "רוב הפרטים סוכמו, אבל המו"מ לגבי יונתן כהן נמשך"

26.9.2022 / 9:28

"פיזה לא מוכנה להפחית בדרישות, מכבי ת"א לא מוכנה ללכת לקראתה", נכתב באיטליה. "אם זה לא יוכרע תוך 72 שעות, כהן יישאר לפחות עד ינואר וערכו יירד ב-200-300 אלף יורו". בינתיים, הישראלי מתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה: "לא קיבל הזדמנות להראות את האיכויות"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

שעון החול אוזל, בעוד מכבי תל אביב ופיזה ממשיכות במשא ומתן לגבי העברתו של יונתן כהן. "הכל יוכרע ב-72 השעות הקרובות", נכתב הבוקר (שני) בתקשורת האיטלקית. "המזוודות כבר מוכנות, החוזה בביתו בלוקה לא הוארך והכל מוכן לחזרתו לתל אביב".

אז מה עוצר זאת? "הסיכום בין כהן ומכבי תל אביב הושג כבר לפני מספר שבועות", נטען באיטליה. "מדובר על חוזה לשלוש שנים בשווי 450 אלף יורו לעונה, אבל הסיכום עם פיזה טרם הושג. הפערים עומדים על 100 אלף יורו, ובעוד רוב הפרטים סוכמו, עדיין אין חתימה סופית. המשא ומתן נמשך".

עוד נכתב כי פיזה "לא מוכנה להפחית בדרישות שלה, בעוד מכבי תל אביב לא מוכנה ללכת לקראת האיטלקים. נותרו עוד 72 שעות עד סגירת החלון בישראל, ואם כהן לא יעבור, הוא יישאר בפיזה לפחות עד ינואר" - סיטואציה בה שני הצדדים לא רוצים: "עבור פיזה, החשש הוא שערכו של השחקן יירד. אם היום מכבי תל אביב מוכנה לשלם 1.5-1.7 מיליון יורו, בינואר הסכום הזה יירד ב-200-300 אלף יורו, ובגלל זה הימים הקרובים מכריעים".

יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
שני הצדדים רוצים בפרידה. כהן/רויטרס

בימים האחרונים כהן התאמן בנפרד מחבריו לקבוצה. "אף פעם לא היו לו הזדמנויות להציג את האיכויות האמיתיות שלו", אמר מקורב לשחקן, אבל כעת הכל נראה קרוב לפרידה. "פיזה לא רוצה את כהן וכהן לא רוצה את פיזה", נכתב באיטליה. "אין ברירה אחרת מלבד פרידה. מבחינה כלכלית, ההשקעה הזו לא צלחה, ופיזה תפסיד כחצי מיליון יורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully