וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זכתה בסופר קאפ הספרדי, 7 למדר בהפסד פרטיזן בלגרד

אלופת ספרד גברה 83:89 על סגניתה ברצלונה בתום הארכה, טבארס להט עם 24 ו-12 ריבאונדים. הישראלי וקבוצתו נכנעו לקאזאן

מערכת וואלה

ריאל מדריד זכתה הערב (ראשון) בתואר הראשון לעונת הכדורסל בספרד, בזכות ניצחון 83:89 על ברצלונה בגמר הסופר קאפ שהעניק לה זכייה תשיעית בתולדותיה במפעל והחמישית ברציפות.

הקטלאנים ברחו ליתרון של 10 נקודות לקראת הירידה להפסקה וסיימו מחצית לא פורייה מבחינה התקפית ב-29:37, אלא שריצת 2:19 של הבלאנקוס הפכה את היוצרות. מייק טובי כפה הארכה אחרי שקבע 71:71 בתום 40 דקות, ובחמש הדקות הנוספות ריאל הכריעה כשקלעה את שש הנקודות האחרונות במשחק.

וולטר טבארס היה הבולט בשורות המנצחת עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים, דז'נאן מוסה קלע 19 לזכות מדריד, גבריאל דק (8 ריבאונדים) וסרחיו יוי הוסיפו 14 כל אחד. סרטאק שאנלי סיים עם 21 בצד של בארסה, ניקולאס לאפרוביטולה תרם 12 נקודות ו-14 אסיסטים.

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס עם דז'נאן מוסה. Fran Santiago, GettyImages
הוביל את ריאל מדריד לזכייה חמישית רצופה בסופר קאפ. וולטר טבארס/GettyImages, Fran Santiago

פרטיזן בלגרד סיימה במקום הרביעי בסופר קאפ ה-VTB, לאחר שהפסידה הערב 83:77 לאוניקס קאזאן הרוסית. ים מדר קלע 7 נקודות ומסר 5 אסיסטים בכ-18 דקות וחצי על הפרקט, בהן הוסיף גם חטיפה, חסימה ושני איבודים.

פרטיזן חזרה מפיגור של שבע נקודות ברבע הראשון עם ריצת 0:15 שהעלתה אותה ליתרון שמונה ברבע השני, כשגם בתחילת המחצית השנייה היא כמעט הפכה את ההפרש לדו ספרתי, אבל דקות הסיום היו שייכות לקאזאן שנטלה את ההובלה בדרך לניצחון. אקס מכבי תל אביב, ג'יילן ריינולדס, סיים עם 19 נקודות בצד הרוסי.

בסופר קאפ של ה-VTB זכתה זניט סנט פטרסבורג, הודות לניצחון דרמטי 70:71 על צסק"א מוסקבה. תומאס ווימבוש קלע שלשה לזכות זניט כשנותרו כשבע שניות לסיום, כדי להעניק לקבוצה של צ'אבי פסקוואל את התואר. הוא גם הוביל את קלעי המנצחת עם 20 נקודות. בצד השני, ניקולה מילוטינוב קלע 22 והוריד 9 ריבאונדים שלא הספיקו לצסק"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully