וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל "איבר בגודל יוצא דופן": ליאו מסי קיבל כינוי חדש

25.9.2022 / 11:40

רודריגו דה פול ופאפו גומס החליפו את ה"פרעוש" ב"חמוס", ובארגנטינה טוענים: על פי שחקנים שחלקו איתו חדר הלבשה, זה קשור ל"איבר מסוים מאוד בגוף שלו"

הטעות הוויראלית של המעריצה של "ליאונרדו מסי"/מתוך טיקטוק

בארגנטינה מנסים להתחקות אחר הסיבות לכינוי החדש שליאו מסי קיבל לאחרונה, ומעלים סברה מפתיעה ומציצנית למדי. בימים האחרונים החלו שחקני נבחרת ארגנטינה בראשות פאפו גומס ורודריגו דה פול, לכנות את כוכב פ.ס.ז' "Comadreja" - חמוס בספרדית. כידוע, הכינוי המפורסם של מסי הוא "הפרעוש", אבל לאחרונה חבריו לנבחרת משתמשים בכינוי חדש.

במולדתו של מסי ניסו להבין מה פשר השינוי, ושחקנים בנבחרת שנשאלו על כך השאירו לא מעט מקום לפרשנות. משם השמועות החלו להשתולל, ואמש (שבת) באתר "אולה" העלו את הטיעון הבא: הכינוי המדובר ניתן למסי בעקבות "איבר מסוים מאוד בגוף שלו, שעל פי שחקנים שחלקו איתו חדר הלבשה בעבר, גדול בצורה יוצאת דופן".

ליאונל מסי לצד פאפו גומס ובת זוגו אנטונלה רוקוזו. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ספקולציה מרושעת או עדות אמיתית? מסי עם פאפו גומס ובת זוגו אנטונלה רוקוזו/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

ב"אולה" לא הסבירו באיזה איבר מדובר בדיוק, אבל הרמז הובן היטב, וגולשים ברחבי העולם שעשו "תחקיר" גילו כי איבר המין הזכרי של חמוס ממוקם במרכז הבטן שלו, ונחשב לגדול ביחס לממדי גופו.

מסי ובת זוגו אנטונלה רוקוזו ממעטים לחשוף פרטים אישיים על חייהם, אבל רוקוזו סיפרה בעבר שהם "נהנים מחיי מין בריאים".

יחד עם זאת, בעבר פורסמו גם פרטים מביכים על מסי מחדר המיטות. בשנת 2016 הדוגמנית הארגנטינאית חואנה גונסאלס סיפרה כי קיימה יחסי מין עם הכדורגלן הנערץ כשהיה בתחילת הקריירה, ולא התרשמה במיוחד מביצועיו.

"זה קרה לפני הרבה שנים, כשמסי היה צעיר מאוד. הוא ידע מה הוא עושה ומה הוא רוצה", סיפרה. "איש האבטחה שלו אמר לי שיש מישהו שאני ממש חייבת להכיר. הייתי מאוד סקרנית לדעת במי מדובר, וכשגיליתי שמדובר באליל שלי מסי, קפאתי במקום".

גונסאלס הוסיפה ש"הוא התנהג כמו נמושה, כי שלח אליי את המאבטח שלו ולא ניגש אליי בעצמו. כשהתחלנו לדבר הבנתי שהוא בחור מאוד ביישן. דיברנו קצת, ואחרי כמה דקות של שיחה הלכנו לדירה שלו".

ליאונל מסי ואשתו אנטונלה במהלך חופשה באיביזה. אינסטגרם, antonelaroccuzzo, אתר רשמי
"כמו גוויה במיטה"? מסי עם אנטונלה/אתר רשמי, אינסטגרם, antonelaroccuzzo

"האמת שציפיתי ממנו ליותר במיטה", אמרה, "אבל כנראה שכשאתה נותן את כל כולך על המגרש, אתה מצפה לקבל תמורה במיטה. כך הרגשתי איתו. הוא בקושי זז, והיה מאוד פאסיבי. בשלב מסוים זה ממש הרגיש כמו להיות עם גוויה".

ואנחנו תוהים: האם הפרסומים מחודש יולי על כך שכריסטיאנו רונאלדו "הגדיל את איבר המין שלו כמו שחקן פורנו" קשורים גם הם בתחרות הבלתי נגמרת עם יריבו המושבע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully