וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החתימה את החלוץ יואב תומר

עודכן לאחרונה: 25.9.2022 / 11:22

השחקן בן ה-24 עבר מהפועל תל אביב לקבוצתו של זיו אריה ויחזק את החלק ההתקפי של האדומים-שחורים מהבירה. צפוי לערוך בכורה מול האקסית כבר במחזור הקרוב

מערכת וואלה!

הפועל ירושלים יצאה לפגרת הנבחרות אחרי הפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו, אך קודם לכם רשמה ניצחון 0:3 מרשים על האלופה, מכבי חיפה וכמובן, הניצחון ההיסטורי אחרי 31 שנים 0:1 בדרבי הירושלמי. האדומים-שחורים סופרים כבר חמישה מחזורים ראשונים ללא הפסד כשהם במקום השלישי מרחק שתי נקודות מהמוליכה, מכבי תל אביב. היום (ראשון), שלושה ימים לפני סגירת חלון ההעברות בישראל, הקבוצה של זיו הודיעה על החתמתו של שחקן הפועל תל אביב, יואב תומר. השחקן הפך לרביעי בחלון ההעברות הקיץ שעבר מהפועל תל אביב להפועל ירושלים, כשקדמו לו המושאלים אלון אזוגי, בני טרידובסקי ואופק ביטון.

החלוץ הישראלי בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של הפועל רעננה, לאחר מכן עלה לקבוצת הבוגרים וכבש במדיה 11 שערים בנוסף לארבעה בישולים. בעונה שעברה כבש חמישה שערים במדי קבוצתו של קובי רפואה. סך הכל, במהלך הקריירה של תומר, הוא ערך 100 הופעות רשמיות בהן כבש 19 שערים ובישל שישה.

המעבר של החלוץ מהפועל תל אביב לירושלים צפוי לתת אור ירוק למעבר של בן שהר ממכבי חיפה לקבוצתו לשעבר של תומר, אך עסקה זו תלויה באם הירוקים ישתתפו בשכרו של החלוץ הותיק.

יואב תומר עשוי לערוך את הבכורה שלו במדי האדומים-שחורים מיד עם סיום פגרת הנבחרות כאשר הפועל ירושלים תתארח בבלומפילד ב-2.10 מול לא אחרת מאשר האקסית, הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully