וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תזרז את השילוב של בראון: "נתקן את הבעיות בקרוב"

25.9.2022 / 7:55

הצהובים חתמו הכנה ללא ניצחון על קבוצת יורוליג, אך חוזרים ארצה מעודדים: "יש דברים שטוב לראות מוקדם". הרכז ישולב בגביע ווינר

מערכת וואלה

מכבי תל אביב חתמה אמש (שבת) את משחקי ההכנה שלה באירופה לקראת עונת 2022/23 עם הפסד 87:81 לאנדולו אפס במסגרת טורניר ינאקופולוס. הצהובים, שניצחו שלושה מתוך ארבעה רבעים במשחק, אך ברבע השני הובסו ב-23 הפרש, הפסידו בהכנה לכל קבוצות היורוליג אותן פגשו, וניצחו רק את פרומיתאס פטראס היוונית, המשחקת ביורוקאפ.

על אף המאזן הלא טוב בהכנה, במכבי סיפרו אמש כי הם חוזרים מעודדים לארץ. "את הבעיות המקצועיות שראינו במשחקים ביוון נתקן בקרוב", סיפר אחד הבכירים במועדון, "יש דברים שהם תוצאה של הסגל שלנו, אבל יש דברים שהם ברי תיקון ונעבוד עליהם. לגבי הנפילה המנטאלית נגד אנדולו, זה מדאיג, אבל טוב לראות דברים כאלה מוקדם. מאמינים שנגיע בכושר טוב וחדים למשחק נגד ז'לגיריס בשבוע הבא".

שחקן מכבי תל אביב, ג'רל מרטין, עם המאמן עודד קטש. paobc, אתר רשמי
אין לחץ. קטש עם ג'רל מרטין/אתר רשמי, paobc

מי שיחבור לאימוני מכבי בתחילת השבוע הוא לורנזו בראון. הגארד זכה בדיוק לפני שבוע עם נבחרת ספרד באליפות אירופה, והתוכנית היא לא להעמיס עליו במשחקי גביע ווינר. עם זאת, במועדון סיפרו כי חלק משחקני נבחרת ספרד שיחקו כבר עם קבוצותיהם אמש, וכי גם בראון ישולב במשחק נגד גלבוע/גליל ביום שלישי. "אם רודי פרננדס עלה לשחק נגד בטיס בסופרקאפ, גם לורנזו יכול לשחק כבר בגביע ווינר", אמר אחד המקורבים למערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully