וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זועמים ומיואשים: שחקני אלבניה ניפצו שלטי פרסומות בבלומפילד

השחקנים בעטו בשלטים בירידה לחדר ההלבשה אחרי ההפסד לישראל. המאמן ביקר את ברויה, חילופי האשמות בין הוותיקים לצעירים

מערכת וואלה!

נבחרת אלבניה סוערת אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 לישראל, בסופו איבדה האורחת סיכוי לסיים בראשות הבית בליגת האומות ונותרה במקום האחרון. האלבנים נקלעו לפיגור בפתיחת המחצית השנייה, כבשו שער שוויון בדקה ה-88 אבל לא החזיקו מעמד וספגו את השער המכריע בדקה ה-92, אחרי טעות בהגנה.

על פי התקשורת האלבנית, השחקנים נראו "זועמים, מיואשים ומדוכאים" אחרי ההפסד, וחלק מהם אף כילו את זעמם על שלטי הפרסומות בבלומפילד, בהם בעטו בחוזקה.

מאמן הנבחרת אדי רייה הודה בסיום ש"עם האופן שבו המשחק התפתח, היינו מרוצים מתיקו. אבל אז הגיעו הטעויות המוכרות שלנו. ספגנו שני שערים זהים, רק כי לא קראנו את המשחק כמו שצריך". רייה ביקר את כוכב הנבחרת ארמנדו ברויה ואמר: "הוא חייב להתבגר כדי להפוך לשחקן גדול. אנחנו מצפים ממנו ליותר. קשה להיות בכותרות כל הזמן כמוהו, אבל הוא צריך לשחק עם יותר נחישות. הוא חייב להשתפר".

מאמן נבחרת אלבניה, אדוארדו רייה. רויטרס
זועם. מאמן נבחרת אלבניה אדוארדו רייה/רויטרס

מגן לאציו אלסעיד הוסאי, המשמש כקפטן הנבחרת, ביקר את השחקנים הצעירים. "הם לא משחקים כמונו, הוותיקים", אמר. "אנחנו תמיד נתנו הכל כששיחקנו בנבחרת, תמיד ניסינו להוציא מעצמנו יותר במדים הלאומיים. בתחושה שלי, הצעירים לא ככה ואני תוהה מדוע. חסרה לנו התלהבות בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully