וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של וייסמן: "כל השבוע מנסים לקטול אותך, ענית על המגרש"

בת הזוג של חלוץ הנבחרת סגרה חשבון אחרי שכבש בניצחון על אלבניה: "רצו לכתוש אותך". בספרד החמיאו לו: "הבקיע בפעולה אופיינית"

מערכת וואלה

שון וייסמן היה ללא ספק אחד מהגיבורים הגדולים של נבחרת ישראל בניצחון 1:2 אמש (שבת) על אלבניה. חלוץ ויאדוליד שהפך לשחקן ההתקפה הבכיר בסגל אחרי פרישת מונס דאבור וניפויו של ערן זהבי בעקבות פרשת החדר, כבש את השער הראשון במשחק. בסיום סיפר וייסמן שעבר ימים לא קלים, אחרי שציטוטים שהעניק לפני המשחק התפרשו אחרת מכפי שקיווה.

"התלבטתי אם להתראיין, כי רק אמרתי שחלמתי להיות חלוץ ראשון בנבחרת, ופירשו את זה אחרת ממה שהתכוונתי. כבודו של ערן זהבי במקומו מונח, ואני מקווה תמיד לענות על המגרש", אמר וייסמן אחרי הניצחון.

מי שהצטרפה לחגיגה היא אשתו, עדן, שסגרה חשבון באינסטגרם. "כל השבוע האחרון מנסים לקטול, לכתוש, לעוות ולפרשן אותך. אבל אתה כמו שאתה יודע הכי טוב, בצניעות ובשקט - עונה על המגרש. אני אוהבת אותך, גאה בך ולצידך תמיד. שנה טובה אהוב שלי, שתמיד תענה רק על המגרש ולא בראיונות", כתבה.

שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל מתפלל אחרי שער. ברני ארדוב
זמן לסגור חשבון. וייסמן/ברני ארדוב

אגב, גם בתקשורת הספרדית החמיאו לוייסמן על השער שכבש, וב"אס" ציינו: "וייסמן מצא את הרשת כמו שהוא יודע, עם פעולה חדה אופיינית. הוא התגבר על המגן שלו וחגג עם ה'מה קורה' האופייני שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully