וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן דמע: "הכי מאושר שיש. הלוואי שזהבי היה כאן לחגוג איתנו"

24.9.2022 / 23:55

מאמן נבחרת ישראל התרגש עד דמעות לאחר הניצחון. על הבוז לאצילי: "טעה וביקש סליחה, ניתן לו את הגב". דסה: "רצינו לשמח מדינה שלמה". וייסמן: "הייתה סערה לא מובנת, כבודו של זהבי במקומו מונח"

אלון חזן מתארח בתכנית סערה בממלכה, חלק א/ספורט1

ליגת האומות ממשיכה להאיר פנים לנבחרת ישראל. אחרי שרוסיה נפסלה מהשתתפות בעקבות הלחימה באוקראינה, בית 2 של דרג ב' נפתח לרווחה והנבחרת ידעה לנצל את ההזדמנות ולסיים כמנצחת הגדולה שלו, אחרי 1:2 דרמטי הערב (שבת) על אלבניה. תאי בריבו הכריע בדקה ה-92 והציב את ישראל עם שמונה נקודות (שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) במקום הראשון, כשאלבניה ואיסלנד שנועלות את הבית ביום שלישי כבר לא יכולות לחלוף על פניה. שון וייסמן כבש ראשון (46) ומירטו אוזוני השווה בוולה אדיר (88), אבל בניגוד למקרים רבים בעבר, הפעם ישראל התעלתה וניצחה בתוספת הזמן. והרווח משולש: לא רק כרטיס לפלייאוף, אלא גם התקדמות לדרג השני במוקדמות היורו ולדרג הראשון בקמפיין ליגת האומות הבא.

השחקנים חגגו על הדשא בסיום ורקדו גם עם עומר אצילי, שזכה לקריאות בוז מהקהל בכל נגיעה לאחר שנכנס בדקה ה-77.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. ברני ארדוב
"לא נכנעים". שחקני נבחרת ישראל/ברני ארדוב

אלון חזן המאושר אמר בדמעות של שמחה: "ערב ראש השנה כל כך רציתי לשמח אנשים לפני החג. השחקנים האלה לא מוותרים אף פעם, אני חושב שזה המשחק הרביעי שאנחנו לא נכנעים. אני שמח בשביל הכדורגל הישראלי, אם אנשים הולכים לחג בחיוך, זה עושה לי הכי כיף בחיים".

המאמן המשיך בהתרגשות: "אנחנו מנסים לעשות דברים שמשנים את האופי. האלבנים הוציאו את כל הכלים קדימה והפעילו לחץ... מה אני אגיד? אני הכי מאושר בעולם. ספגנו שער אדיר, אבל דווקא אחריו הצלחנו להכריע את הבית והקמפיין. הם היו עדיפים בדקות הסיום, אבל לפני כן שיחקנו מצוין. אני מאושר עבורינו ועבור המדינה, אין יותר כיף מלהשיג ניצחון"

על ערן זהבי: "הלוואי שהוא היה איתנו פה לחגוג איתנו את הניצחון. נבחרת ישראל היא לא שלי ושל אף אחד - ברור שהדלת פתוחה עבור ערן בהמשך".

על עומר אצילי, שנכנס כמחליף וספג שריקות וקריאות בוז בכל נגיעה בכדור: "צריך להתאחד סביב הנבחרת. עומר טעה והוא ביקש סליחה. מבחינתו הוא שחקן נבחרת וניתן לו את כל הגב כמו לכל שחקן". גורם במכבי חיפה הוסיף: "אנחנו יודעים עד כמה עומר מצטער והמשיך הלאה בחייו, לעומר יש בית חם ואנחנו נעשה הכל לשמור ולחבק אותו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. ברני ארדוב
דמעות של אושר. אלון חזן בסיום/ברני ארדוב

אלי דסה שענד את סרט הקפטן והצטיין: "משחק מצוין, שלטנו ברובו, ידענו לחזור מהתיקו שלהם. במשחקים האחרונים עשינו את זה כמה פעמים. אני לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי בנבחרת, היה חשוב לי להביא את כולי ולתרום מהניסיון כי היינו בהרכב יחסית צעיר. מיגל ואני אספנו את החבר'ה הצעירים. היו סימני שאלה לגבי הכושר שלי, אבל אני שומר על עצמי ברמה הכי גבוהה שיש, גם כשהייתי בלי קבוצה".

דסה המשיך: "כל מה שדיברנו עליו השבוע זה העניין הזה של חג, של לשמח מדינה שלמה. איזה כיף היה בבית המלון, כמה תמיכה קיבלנו... רצינו לשמח את כולם".

על זהבי: "ערן זה לא שחקן שפשטו אפשר לוותר עליו. ערן מקצוען, חשוב, ווינר אמיתי. כולם פה אנשים בוגרים ואני חושב שהם יסתדרו".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
אלון חזן עם יוסי בניון/ברני ארדוב

שון וייסמן שכבש את השער הראשון במשחק: "הייתה סערה שלא מובנת לי, בסך הכול אמרתי שאני ילד שרוצה להיות חלוץ ראשון בנבחרת. כבודו של זהבי במקומו מונח, הוא גדול המבקיעים. הרגשתי שאני צריך לקחת מנהיגות ואני שמח לקחת את האחריות. אצילי? הבוז מבאס מאוד. לא הבנתי את פשר העניין. לצערנו זו לא הפעם הראשונה שיש בוז לשחקן נבחרת, אני מקווה שנוכל להתמקד רק בהצלחה של הנבחרת".

תאי בריבו שכבש שער ניצחון: "ניצחון שעזר לנו לעלות דרג, סיימנו בראשות הבית - אין יותר כיף מזה. אחרי הגול הרגשתי שאני בסוג של חלום, לא הבנתי איפה אני נמצא. זה אושר עילאי".

עומרי גלזר שסיפק הצלה מצוינת בפתיחת המשחק: "כיף גדול לעצור ככה, זה מכניס אותך טוב למשחק. עמדנו כמו קבוצה, זה היה חשוב לכולם. הייתה אי ודאות כל השבוע בנוגע להרכב ואתמול הודיעו לי שאני פותח. אני שמח שהצלחתי להוכיח שהקרדיט הגיע לי".

שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל חוגג שער. ברני ארדוב
"הרגשתי שאני צריך לקחת מנהיגות". שון וייסמן/ברני ארדוב

שר התרבות והספורט חילי טרופר בירך לאחר הניצחון: "ברכות לנבחרת ישראל על הישג גדול הערב ועלייה לשלב הפלייאוף. הוכחתם את עצמכם על המגרש והבאתם גאווה גדולה לישראל הערב!".

גם ראש הממשלה יאיר לפיד בירך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully