וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי בני ריינה החתימה את הקשר האוקראיני אולכסנדר נויוק

24.9.2022 / 22:01

הזר השישי של העולה יכול לשחק גם כבלם. עבר בכל הנבחרות הצעירות של אוקראינה והיה שותף לאליפות של אפולון לימסול בעונה שעברה

תקציר: בני ריינה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

ארבעה ימים לפני סגירת חלון ההעברות, מכבי בני ריינה החתימה הערב (שבת) זר שישי בדמותו של האוקראיני אולכסנדר נויוק. מדובר בקשר אחורי בן 30 שיכול לשחק גם כבלם ומגיע אחרי ששוחרר בחודש שעבר מאפולון לימסול, אלופת קפריסין.

נויוק, בוגר מחלקת הנוער של שחטאר דונייצק ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של אוקראינה (כולל 17 הופעות וארבעה שערים במדי הנבחרת עד גיל 21) לא זכה לשחק בבוגרים של שחטאר ועבר בקבוצות שונות בארצו. ב-2016 יצא לבלארוס כדי לשחק בדינמו מינסק ולאחר מכן רשם שנתיים גם בדינמו ברסט, איתה זכה באליפות ופעמיים בסופר קאפ של בלארוס. אחרי קדנציה קצרה באורנבורג הרוסית ועוד אחת ברוך ברסט, הגיע בתחילת השנה לאפולון לימסול והיה שותף לאליפות עם שער ב-11 הופעות.

ריינה שחררה לאחרונה את בנסון שילונגו וחיפשה זר שישי לצד לוקאס שפנדלהופר, סמביניה, ריצ'רד בואטנג, אייסק נורטי ולזאר יובאנוביץ'. הקבוצה של שרון מימר עדיין מחכה לניצחון הראשון בתולדותיה בליגת העל וביום שני הבא תתארח אצל בית"ר ירושלים במשחק רדיוס שייערך בבלומפילד.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully