וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר ואינטנסיבי: נדב רייסברג וגיא ניב ניצחו במרוץ ברא אפיק ישראל

לאחר יום קשוח במיוחד בסטייג' 2, קיבלו הרוכבים סטייג' אחרון לסיום עם מסלול קצר, אינטנסיבי ומהיר של כ 55 ק"מ עם 780 מטרים של טיפוס מצטבר. המרוץ נערך בשיתוף קרן קיימת לישראל

מרוץ ברא. יחצ,
לא פשוט כלל. מרוץ ברא/יחצ

היום הגיע לסיומו מרוץ ברא אפיק ישראל בשיתוף קרן קימת לישראל לאחר ארבעה ימים קשים ואינטנסיביים של רכיבה במסלולים מאתגרים בחוף הכרמל. יומו האחרון של המרוץ היה בסימן מלחמה על ניצחון הסטייג' והסתיים בניצחון מרגש של צמד הרוכבים הישראלי נדב רייסברג וגיא ניב. לאחר יום קשוח במיוחד בסטייג' 2, קיבלו הרוכבים סטייג' אחרון לסיום עם מסלול קצר, אינטנסיבי ומהיר של כ 55 ק"מ עם 780 מטרים של טיפוס מצטבר.

לאורך כל ימי התחרות הוביל הזוג הגרמני ג'ורג' אגר ולוקאס באום מה שהביא אותם למובילי הדרוג הכללי. ביום הרביעי והאחרון של המרוץ לאחר זינוק מדורג מכפר התחרות במלון חוף נחשולים יצאו הרוכבים שוב צפונה בדרכים מישוריות לכיוון פתחת נחל מערות ברכיבה מהירה בדבוקות גדולות לתוך מטעי הבננות המפורסמים של חוף כרמל. צמד הישראלים נדב רייסברג וגיא ניב, יחד עם צמד הספרדים Garcia ו- Mateos התייצבו בחזית. כדקה אחריהם דבוקה נוספת בהובלת צמד הישראלים אליעד דניאל ואיתן לי.

ביציאה מהנחל מתייצבים בחזית זוג הישראלים רייסברג וניב עכשיו עם צמד מובילי הדרוג הכללי Egger ו- Baum שברכיבה חזקה מאוד מצליחים להדביק את הפער ונצמדים כאמור למובילים.

מרוץ ברא. יחצ,
מאמץ והנאה/יחצ

כשנותרו רק 8 ק"מ לקו הסיום - שני הזוגות המובילים עדיין רוכבים צמוד מאוד, זה היה נראה שהולכת להיות דרמה של ספרינט פינש על שער הסיום. בכפר התחרות המתח היה גבוהה בציפיה לזוג הראשון שיחצה את קו הסיום, כשלפתע כ-2 ק"מ מהסוף הצמד הגרמני מוריד קצב ואט אט מתרחק לאחור ונעלם מהמסך.

את קו הסיום של הסטייג' ה-3 של ברא אפיק ישראל 2022 חוצים היום לראשונה, במקום הראשון גיא ניב ונדב רייסברג בזמן של 02:13:21. כ-2 שניות אחריהם מגיעים Lukas Baum ו- Georg Egger בזמן של 02:13:22. בשיחה על קו הסיום עם גיא ניב, מסתבר שהורדת הקצב של הצמד הגרמני הייתה מכוונת כאקט של מחווה יוצאת דופן, מרגשת וספורטיבית לגיא ניב שפורש מרכיבה תחרותית.

גיא מספר כי הזוג הגרמני אמר להם: "חברים רוצו, זה שלכם" והורידו קצב בכוונה. את המקום השלישי תופסים היום Adrian Garcia Montes ו- Unai Mateos Garrido בזמן של 02:16:45.

בכך, נחתם המרוץ האחרון של הרוכב הישראלי גיא ניב ואיתו מרוץ ברא אפיק ישראל 2022 באירוע מרגש וסוחף. גל צחור, מייסד המרוץ שיתף כי: " כל שנה מחדש אנחנו נרגשים לערוך את המרוץ הזה. החלום שלי ושל אבי, גיורא צחור ז"ל מתגשם לנגד עיניי בשנה התשיעית ברציפות. אני מודה לכל השותפים שלנו, ברא צמחים, קרן קימת לישראל, למועצה אזורית חוף הכרמל ולרבים נוספים על כך שנתנו לנו את התמיכה וחיבקו אותנו כדי שנוכל להמשיך לקיים את המרוץ הזה גם השנה ושנים רבות נוספו, ברכות למנצחים ולכל המסיימים, ניפגש בשנה הבאה."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גברים

  • מקום ראשון: Nadav Raisberg, Guy Niv
  • מקום שני: Georg Egger, Lukas Baum
  • מקום שלישי: Unai Mateos Garrido, Adrian Garcia Montes
  • הישראלים הראשונים: Guy Niv, Nadav Raisberg

נשים

  • מקום ראשון: Lia Schrievers, Naama Noyman
  • מקום שני: Kim Ames, Sophie von Berswordt
  • מקום שלישי: Yulia Polevaya, Ekaterina Gurenkova

זוגות מעורבים

  • מקום ראשון: Andreas Egger, Kremsreiter Lea
  • מקום שני: Dan Carmel, Shira Biran
  • מקום שלישי: Nimi Cohen, Inbar Ronen
  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully