וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד וקרואטיה עלו, צרפת ניצלה מירידת דרג

האורנג' גברו על בלגיה בקרב ישיר על ההעפלה, סגנית אלופת העולם ניצחה 1:3 את אוסטריה וגם היא בנוקאאוט של ליגת האומות. הטריקולור הפסידו 2:0 בדנמרק, וויילס נשרה לדרג ב' אחרי הפסד 1:0 לפולין

משחקי המחזור השישי והאחרון בליגת האומות יצאו לדרך הערב (ראשון), כאשר הולנד וקרואטיה הבטיחו את מקומן בשלב הבא, בעוד וויילס ואוסטריה ירדו לדרג ב' ומי שניצלה מכך היא אלופת העולם, נבחרת צרפת, שספגה הפסד בקופנהאגן.

קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
צרפת ניצלה מירידת דרג, אבל לא מהפסד. קיליאן אמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

בית 1

דנמרק - צרפת 0:2

פחות מחודשיים למונדיאל שבו תיפגשנה שתי הנבחרות בבית ד', הסקנדינביים השלימו "דאבל" על אלופת העולם בליגת האומות, אחרי שגברו על הטריקולור גם ביוני. דידייה דשאן נתן את הקרדיט לוויליאם סאליבה כבלם המרכזי במקומו של ז'ול קונדה שנפצע במחזור הקודם, בעוד רפאל וראן נותר על הספסל וראה את צרפת סופגת פעמיים לקראת סיום המחצית הראשונה, כאשר באותן דקות שלטה דנמרק ללא עוררין. צרפת סגרה משחק שישי רצוף בו היא לא כובשת לפני ההפסקה. קספר דולברג ניצל הגבהה טובה של מיקל דמסגור כדי להבקיע את הראשון של המארחת (34), ורוברט סקוב אולסן ירה מהאוויר לרשת מפתח הרחבה וכבש את השני של דנמרק (39) מבישול של תומאס דילייני.

אוסטריה - קרואטיה 3:1

הנבחרת של זלאטקו דאליץ' ידעה שניצחון יבטיח לה את המקום הראשון והכרטיס לשלב הבא, ועמדה במשימה כשעל הדרך הורידה את רלף רנגניק ושחקניו לדרג ב' וסידרה לבלם הוותיק דומאגוי וידה חגיגה בהופעתו ה-100 במדים הלאומיים. לוקה מודריץ' כבש שער יתרון מוקדם לקרואטיה (6) וכריסטוף באומגרטנר הצליח להגיב במהירות (9), אבל במחצית השנייה הגיעו מרקו ליבאיה (69) ודיאן לוברן (72) ששלחו את סגנית אלופת העולם לשלב הנוקאאוט.

שחקני נבחרת הולנד חוגגים שער של וירג'יל ואן דייק. JOHN THYS/AFP, GettyImages
הולנד עלתה שלב כשהיא בלתי מנוצחת. ואן דייק חוגג/GettyImages, JOHN THYS/AFP

בית 4

הולנד - בלגיה 0:1

לאחר שהביסה 1:4 את בלגיה ביוני האחרון, כל מה שהאורנג' הייתה צריכה זו נקודה כדי לעלות לשלב הבא, אבל החבורה של לואי ואן חאל רשמה עוד ניצחון מעודד מבחינתה על יריבה איכותית וסיימה את שלב הבתים כשהיא בלתי מנוצחת. וירג'יל ואן דייק הכריע משחק צמוד עם נגיחה לרשת (73) אחרי קרן שהגביה קודי גאקפו.

ויילס - פולין 1:0

לפולין היה מספיק תיקו כדי לשרוד בדרג א', אבל רוברט לבנדובסקי בישל לקרול סבידרסקי (58) שכבש את השער היחיד במשחק ודאג להבטיח לנבחרת שלו ניצחון שני בקמפיין. הדרקונים נשרו לדרג ב' בתום קמפיין בו רשמו אפס ניצחונות וצברו נקודה אחת בלבד.

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. Christian Hofer, GettyImages
גם קרואטיה תהיה בשלב הבא/GettyImages, Christian Hofer

דרג ג'

בית 1:

איי פארו - טורקיה 1:2

לוקסמבורג - ליטא 0:1

בית 3:

סלובקיה - בלארוס 1:1
לבלארוס: איבן בחאר (45) לסלובקיה: אדם זרלאק (65)

אזרבייג'אן - קזחסטן 0:3
לאזרבייג'אן: אלכסנדר מרוצ'קין (עצמי, 66), פיליפ אוזוביץ' (74), אנטולי נורייב (91)

דרג ד'

בית 1:

אנדורה - לטביה 1:1
לאנדורה: אלברט רוסאס (88). ללטביה: ולדיסלבס גוטקובסקיס (50)

מולדובה - ליכטנשטיין 0:2
למולדובה: ויקטור סטינה (92, 94)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully