וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים עשו את הקפיצה בקריירה מהזדמנויות כאלה"

24.9.2022 / 8:37

בצל היעדרותם של מספר ותיקים, חזן העביר מסר לשחקני נבחרת ישראל. אצילי או גלזר בכוננות, בחדר ההלבשה מבינים: "זה לא עוד משחק. רוצים לשמח את כולם לקראת ראש השנה"

מערכת וואלה

דריכות והתרגשות גדולה בנבחרת ישראל לקראת המשחק הערב (שבת, 21:45) נגד אלבניה באצטדיון בלומפילד במסגרת ליגת האומות, שניצחון בו יבטיח לנבחרת מקום בפלייאוף העלייה ליורו וישאיר אותה במרחק שני ניצחונות מהעפלה לטורניר גדול לראשונה מאז 1970.

העובדה ששחקנים דומיננטיים ומנוסים כמו מנור סולומון, ערן זהבי, דור פרץ וניר ביטון נעדרים, יחד עם גריעתו של רמזי ספורי מהסגל אתמול, לא נותנת יותר מדי שקט לצוות המקצועי גם בנוגע לאופציות מהספסל, אך אלון חזן אמר לשחקניו השבוע: "אני מאמין בכל אחד ואחד כאן שנקרא למשימה, הרבה מאוד שחקנים עשו את הקפיצה הגדולה בקריירה שלהם כשלקחו הזדמנויות כאלה".

למרות כל החיסורים, ליאל עבדה קורע רשתות בסלטיק, דולב חזיזה נותן הצגות באירופה עם מכבי חיפה ושון וייסמן כובש ב"לה ליגה", כך שלמרות שהם אינם רגילים להוביל נבחרת, התחושה היא שיש על מי לסמוך.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. אודי ציטיאט
העביר מסר חיובי. אלון חזן/אודי ציטיאט

גבי קניקובסקי תורגל אתמול במקום רמזי ספורי, אך לא מן הנמנע שחזן יקבל החלטה אחרת ברגע האחרון, כאשר דן גלזר או עומר אצילי עשויים להשתלב ב-11.

כל הכרטיסים למשחק אזלו והערב בבלומפילד תהיה חגיגה בכחול-לבן ביציעים, עם 28 אלף אוהדים: "רוצים לעשות שמח לכולם לקראת ראש השנה, אין לנו הרבה הזדמנויות כאלה עם הנבחרת, אנחנו מדברים על זה בינינו הרבה. אם לא ננצח, לחלקנו אולי לא תחזור ההזדמנות בהרכב. כולם ייתנו את כל מה שיש להם, זה לא עוד משחק", סיכם אחד השחקנים את האווירה לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully