וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקורר הבא: ליאל עבדה הופך לשחקן הכי חשוב בהתקפת נבחרת ישראל

22.9.2022 / 16:45

הקיצוני של סלטיק זוכה לקרדיט בהרכב באגף בימין, אבל לאור פרישת זהבי שהולכת ומתקרבת ניתן לראותו בתור המועמד הטבעי להיות הכובש המצטיין של אלון חזן בעתיד. מול אלבניה במוצ"ש הוא ימשיך בכנף, כשחזיזה צפוי לשחק בשמאל ובחוד יוצב וייסמן

מערכת וואלה!

בשקט בשקט, בלי ששמים לב, ליאל עבדה הפך לשחקן הכי חשוב בחלק הקדמי של נבחרת ישראל לקראת המשחק במוצאי שבת נגד אלבניה. האמת, זה לא רק לקראת אלבניה. פרישת זהבי מהנבחרת מתקרבת ולצד הכישרון בחלק הקדמי חסרים שחקנים שייתנו את המספרים - לכן, עבדה הוא המועמד הכי טבעי להיות הסקורר המוביל של הנבחרת בשנים הבאות.

האמת? רק בקדנציה של אלון חזן הוא מתחיל לקבל קרדיט אמיתי, קצת באיחור. לפני כן הוא לא פתח בהרכב אפילו פעם אחת, בעוד בקדנציה הנוכחית הוא פתח שלוש פעמים בהרכב, כקיצוני ימני, כאשר כל פעם יש מחשבות גם על האפשרות לשחק איתו בחוד. במשחק הקודם מול אלבניה בטיראנה הוא השלים 90 דקות.

שחקן נבחרת ישראל ליאל עבדה. אודי ציטיאט
בינתיים הוא צפוי להמשיך באגף ימין. עבדה/אודי ציטיאט

קיצוני ימני זו העמדה היחידה שהוא משחק גם בסלטיק. בפעם הראשונה שפתח העונה בליגה כבש שלושער (ראשון בקריירה) וגם בישל ב-0:9 מול דנדי יונייטד. כך הרוויח את המקום בהרכב לדרבי ואז כיכב עם צמד ב-0:4 מול ריינג'רס. בליגה יש לו כבר שישה שערים ובישול בשישה משחקים. לשם השוואה, בכל העונה שעברה היו לו 10 שערי ליגה (ו-15 בכל המסגרות, לצד 11 בישולים).

לקראת אלבניה, ערכה היום הנבחרת אימון סגור לתקשורת, בו עבד חזן על תרגולים והכנה טקטית. חזן בודק עדיין אופציות ושומר את הקלפים קרוב לחזה, גם מתוך ידיעה כי האלבנים מעודכנים מהתקשורת הישראלים בנוגע לכל אופציה שיבדוק.

בקישור נראה כי כרגע ישנה עדיפות לנטע לביא על חשבון עדן קארצב, לצידו של ביברס נאתכו, ואילו בשער נראה כי עדיין ישנה התבלטות בין אופיר מרציאנו לעומרי גלזר. דולב חזיזה ישחק באגף שמאל, כאשר כרגע נראה כי שון וייסמן ישחק בחוד וליאל עבדה בימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully