וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגביע ווינר: הרצליה והפועל תל אביב בשחזור גמר גביע המדינה

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 7:06

רבע גמר גביע ווינר (19:45): הקבוצה של אורן אהרוני תיכנס למפעל ותציג את ההמשכיות המפוארת שלה מאשתקד. הפועל תל אביב, שעשויה לצרף את ג'ורדן מקריי, תרצה להמשיך את המומנטום מההצגה נגד קרית אתא

מערכת וואלה

משחקי רבע גמר גביע ווינר יימשכו מחר (שבת, 19:45) בחדרה כשסגנית האלופה ומחזיקת הגביע בני הרצליה תפגוש את הפועל תל אביב שהביסה בשלב שמינית הגמר את עירוני קרית אתא. המנצחת במשחק תפגוש את הפועל ירושלים שגברה על הפועל אילת ברבע הגמר שנערך היום.

בני הרצליה תעלה למשחק רשמי ראשון שלה לקראת עונה בה תשחק גם בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של אורן אהרוני חזרה לפני מספר ימים מטורניר הכנה, וממשיכה בתהליך החיבור כשרוב שחקני הסגל הבכירים ממשיכים מהעונה שעברה ושחקני החיזוק היחידים הם שחקני הפנים הזרים בירם פיי ורוברט קרטר והרכז עודד ברנדווין שהגיע ממכבי תל אביב. הרצליה תקווה להמשך המגמה מהעונה הטובה שעברה עליה, ולפתוח ברגל ימין את גביע ווינר.

כריס באב, שחקן בני הרצליה. דני מרון
באב והרצליה פותחים עונה/דני מרון

אחרי הטיול נגד עירוני קרית אתא בשמינית הגמר, בהפועל תל אביב יודעים כי המשימה שמחכה להם ברבע הגמר קשה בהרבה. הקבוצה של דני פרנקו ביצה שינוי ראשון בסגל כשג'יימס יאנג שסובל מפציעה טורדנית במפשעה אמור לפנות את מקומו לטובת ג'ורדן מקריי האמריקאי שחתם, ובינתיים עד שיגיע יופיעו האדומים כשבעמדת הקלע משחק רק אדם אריאל. מי שעוד עשוי לעזוב את הקבוצה הוא לוטן אמסלם הצעיר שמבוקש על ידי הפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully