וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן בן אסולין ענתה לאיל ברקוביץ', והפכה אותו לבדיחה

"הכלה" המפורסמת התארחה ב"אופירה וברקו", וענתה לביקורת של כדורגלן העבר: "וכשאתה תפסת בביצים לאיציק זוהר זה בסדר?". ברשת קטלו את ברקוביץ', אפילו הבן שלו הודה: "היחידה שיכולה לתת לו פייט"

מורן בן אסולין/אינסטגרם

מורן בו אסולין, הכלה שעלתה לכותרות בשבועות האחרונים בעקבות ההתנהגות שלה על הבמה בחתונתה לצד עומר אדם, התארחה אתמול (שישי) בתוגנית "אופירה וברקו" ב"קשת", והתראיינה לצד בן זוגה איתמר. באחד הרגעים איל ברקוביץ' שאל את בעלה "לא מפריע לך כל הוולגריות הזאת? היא הגיעה ערומה לחתונה" - ובן אסולין ענתה לו: "חיים שלי ושאתה תפסת את הביצים לאיציק זוהר, זה בסדר?". אגב, לשאלה עצמה של ברקוביץ' ענתה בן אסולין: "כפרה, כל בחורה שיכולה להחזיק בגד ככה, הייתה לובשת את זה".

העימות בין השניים עורר סערה, ולא מעט תגובות ברשתות החברתיות, כאשר רבים הופתעו מהבחירה של ברקוביץ' להשתמש במילה "וולגריות", במה שעורר גיחוך בקרב רבים. "לאיל ברקוביץ' מפריעה הוולגריות", צייץ בציניות איש התקשורת יואב רבינוביץ', בעוד העיתונאי חיים לוינסון החמיא לבן אסולין על התשובה לברקו: "מלכה".

עוד בוואלה!

פאדיחת השנה? כך "אופירה וברקו" גרמו ללינוי אשרם לפרוץ בבכי

לכתבה המלאה

ליאור ברקוביץ', כדורגלן הפועל פתח תקוה ובנו של איל, צייץ על העימות: "הבן אדם היחיד במדינה שבאמת יכול לתת פייט לאבא, והזהרתי אותו לפני - זאת הכלה מורן ... נ.ב, רואים שלא התכוננת לראיון בכלל עם התשובה ששלפת על המשיכה שלו לאיציק זוהר". עוד כתב בנו של איל ברקוביץ': "איך אני אוהב שחצי מדינה כותבת, איזה תוכנית מחרידה, ולמה הם מקבלים במה כל שבוע מחדש, ובושה ואיכסה וגועל נפש, וכל שבוע מחדש בשעה 17:55 אותם קנאים מתיישבים על הספה עם כל המשפחה, אבל כל - סבא סבתא למי שיש ילדים אחים אחיות וגם הכלב והחתול. תהנו ואל תשכחו לעשות קידוש מרוב שאתם מרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully