וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל הרצליה נותרה מושלמת, הפועל בקה אל גרבייה הביסה

הקבוצה מהשרון ניצחה 0:1 את עירוני כסייפה ונשארה עם מאזן מושלם מפתיחת העונה, הקבוצה הצפונית כבשה שישייה לשערה של הפועל בני זלפה ועלתה לפסגת ליגה א' צפון

מערכת וואלה!

המחזור השלישי בליגה א' המשיך היום (שישי) עם ניצחון דחוק של מוליכת ליגה א' דרום, הפועל הרצליה, 0:1 על עירוני כסייפה משער של ירין מוגרבי בדקה ה-58. הפועל מרמורק נצמדה למוליכה אחרי משחק דרמטי בו ניצחה 0:1 את שמשון תל אביב משער של דני רוזנבליט בדקה ה-59, זאת לאחר שים כהן ספג כרטיס אדום בדקה ה-17 והשאיר את הקבוצה מרחובות בעשרה שחקנים לאורך רוב שלבי המשחק.

בליגה א' צפון, המוליכה החדשה, הפועל בקה אל גרבייה, התפוצצה על הפועל בני זלפה עם 0:6 מהדהד שהעלה אותם למקום הראשון בטבלה בזכות הפרש שערים עדיף. מ.ס. צעירי כפר כנא נצמדו למוליכה החדשה עם 0:4 על מכבי טמרה משערים של עומר גנאים (15), עלי דחלי (17) וצמד של סמיר פרהוד בדקות ה-36 וה-57.

דוד מרטן מאמן הפועל מרמורק. אריאל שלום
ניצחון חשוב ומקום שני. דוד מרטן/אריאל שלום

הפועל כפר כנא הפסידה 2:1 להפועל כאוכב שעלתה למקום הרביעי בליגה א' צפון, בעוד מכבי עירוני אשדוד ביצעה מהפך וניצחה 1:3 את עירוני מודיעין משערים של אור הק (63), טל דגן (73) ואריאל לזמי (90), רון שלום (50) העלה את מודיעין ליתרון שלא החזיק מעמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully