וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ האהבה של תל אביב הסתיים, אלפי רצים ורצות נטלו חלק

Hoodies סינגלס RUN, מרוץ האהבה הראשון מסוגו בעולם, ביוזמת קבוצת RGE בשיתוף עיריית תל אביב-יפו התקיים בעיר בהשתתפות אלפי רצים ורצות

מרוץ האהבה בתל אביב/צילום רחפן: אורן אלון, שוונג

הערב (ה') הגיע לסיומו מירוץ האהבה של תל אביב - יפו "Hoodies סינגלס "RUN שהתקיים ביוזמת קבוצת RGE בשיתוף עיריית תל אביב-יפו ובו לקחו חלק אלפי משתתפים. המרוץ, שמופק על ידי חברת שוונג, הורכב משני מקצים באורך 4 ו-8 קילומטרים והוא הסתיים במתחם המגדלור בנמל תל אביב.

המשתתפים זכו גם לקחת חלק באירוע ספידייט מונלייט, בהנחיית רוני שינקמן במטרה לשבור את שיא גינס. באירוע בו נכחו אלפי משתתפים, מחצית גברים ומחצית נשים, התקיימה סדרת דייטים קצרים, שלוש דקות כל מפגש, בשאיפה למצוא אהבה, כל משתתף ומשתתפת נפגשו עם לפחות מ20 משתתפים. שיא גינס הקודם שנקבע היה באירלנד עם 964 משתתפים.

אלפי המשתתפים נשארו להופעות של שפיטה, היהודים ורביב כנר. היהודים ביצעו שלושה שירים משותפים עם רביב.

מרוץ האהבה בתל אביב. יחצ,
יש בהם אהבה. המשתתפים במרוץ/יחצ

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "תל אביב-יפו כמו אהבה היא מרגשת ומסעירה ולכן לא סתם הפנויות והפנויים במדינת ישראל מגיעים אליה כדי למצוא את הבת או בן הזוג איתם יבלו את שארית חייהם. ומה דרך טובה יותר מלהכיר את אהבת חייך באירוע ספורט חדש וחדשני המתקיים באחד המקומות הכי רומנטיים בעיר, המגדלור בנמל תל אביב. אני מאושר לראות את כל המשתתפים והמשתתפות שהגיעו למרוץ ובתקווה יתחילו את השנה העברית החדשה עם זוגיות חדשה."

"Hoodies סינגלס RUN" מרוץ האהבה של תל אביב-יפו, מצטרף לשורת אירועי הספורט המובילים במדינה בהובלת רשות הספורט בעיריית תל אביב-יפו ובהם מרתון סמסונג תל-אביב, מרוץ הלילה של תל-אביב, סובב תל-אביב, מרוץ הנשים של תל-אביב, טריאתלון תל-אביב, גראנד סלאם בג'ודו, אליפויות אירופה בענפים שונים ועוד. בנוסף, בעשור האחרון הושקעו מעל מיליארד שקלים בשיפוץ ובניית מתקני הספורט בעיר להנאת 11 אלף ספורטאים הישגיים, 700 קבוצות ספורט פעילות ו-15 אלף ילדים הפעילים באגודות הספורט בעיר.

לאירוע שותפה קבוצת RGE, מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל, המתמחה במגוון פעילויות תוכן, הפקה וספורט. הקבוצה מחזיקה במותגים מובילים בשוק התקשורת בישראל, ביניהם ערוצי ספורט 5 (5SPORT, 5LIVE, 5PLUS, 5GOLD, 5SPORT4K, 5STARS), ערוץ הילדים, ערוץ לוגי, פלטפורמת התוכן לילדים BIGI וערוץ הכנסת שבאחזקתו זכתה הקבוצה בשנת 2018. הקבוצה רכשה לפני כשנה 51% ממניות אתר שוונג, פלטפורמת הספורט האקטיבי הגדולה בישראל, המפעילה אתר תוכן העוסק בריצה, אופניים, טריאתלון, כושר ושחייה, ושותפה ומפיקה אירועי ספורט מהגדולים והידועים בישראל ביניהם תחרות איש הברזל באילת (ישראמן), טריאתלון הנשים בהרצליה, טריאתלון עמק הירדן, מרוץ המדרגות של עזריאלי ועוד.

רשת האופנה HOODIES חברה למרוץ כנותנת חסות ראשית. בעת ההרשמה למרוץ כל נרשמת תוכל לבחור גופיה או חולצה של המותג וכל נרשם יוכל לבחור חולצה של המותג, כאשר כל הפריטים המוצעים הם מקולקציית ה-PRO הספורטיבית. לרשת 70 סניפים בפריסה ארצית ואתר איקומרס מוביל.

סמנכ"ל הסחר והשיווק של קבצת RGE, יניב אופיר: "מתרגש לראות אלפי משתתפים ומשתתפות במרוץ האהבה של תל אביב-יפו, מרוץ הדייטינג הראשון מסוגו בעולם. אירוע ייחודי שפורץ את גבולות האפליקציות ומביא את עולם הדייטינג לשטח. אנו מאמינים שזו הסנונית הראשונה לפרוייקטים דומים בארץ ובעולם."

סמנכ"ל שיווק קבוצת Hoodies, אורן בר-גיל: "אנו שמחים על החיבור לקבוצת R.G.E והמרוץ החדש לרווקים ורווקות בשותפות עם עיריית תל אביב-יפו, אליו חיברנו את קולקציית ה-PRO הספורטיבית שלנו לנשים וגברים שמזה מספר עונות מהווה מנוע צמיחה אדיר והפכה למזוהה עם המותג שלנו. מי ייתן ומרוץ זה יהווה מסורת חדשה"

  • עוד באותו נושא:
  • מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully