וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר שלם חזרה מ-3:0 ל-3:3, הפועל רעננה ספגה בדקה ה-96

המועמדת לעלייה מליגה א' דרום הסתבכה מול מכבי הרצליה, אבל חילצה נקודה בזכות שערים בדקות 77 עד 86. המוליכה הצפונית ספגה שני אדומים בדקה ה-15 כשהובילה 0:1, אבל סיימה ב-1:1 מול בועיינה

מערכת וואלה!

המחזור השלישי בליגה א' נפתח הערב (חמישי) עם דרמה גדולה בהרצליה, כאשר הפועל כפר שלם חזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 מול מכבי הרצליה, בזכות שלושה שערים ב-13 הדקות האחרונות. עידו אקסברד כבש צמד (3 ו-34) ובתווך יאיר שפונגין מצא את הרשת של קבוצתו הקודמת (13) אבל המועמדת הבכירה לעלייה במחוז הדרומי השכילה לחלץ נקודה הודות לעבדאללה אבו עביד (77), חי בוזגלו (81) ועודד בירו (86). שתי הקבוצות עדיין בלתי מנוצחות.

מוקדם יותר, בני אילת הביסה 1:4 את שמשון כפר קאסם. איליי אלימלך (4 ו-69) וינאי דוד (21 ו-59) כבשו צמדים לזכות הקבוצה של גדי כרמלי שרשם ניצחון בכורה. האורחת נותרה עם נקודה בלבד.

מוחמד עוואדה שחקן הפועל רעננה. אריאל שלום
חתום על השער של רעננה. מוחמד עוואדה/אריאל שלום

הפועל רעננה כבר לא מושלמת במחוז הצפוני אחרי שספגה 1:1 בדקה ה-96 מהפועל בועיינה, אותה קבוצה שהדיחה אותה מהגביע לפני שלושה ימים. מוחמד עוואדה העניק למארחת יתרון בדקה ה-10, אבל אז הורחקו חבריו עומר בוארון (13) ורועי אשכנזי (15). בועיינה לא ניצלה את היתרון המספרי ומשורותיה הורחק חאלד סלימאן (69), עד שעמוק בתוספת הזמן הצליח עבד אל סלם חמודה לאזן בצורה דרמטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully