וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד נרתם לקמפיין "הקש בדלת": "לא חשבתי פעמיים"

כוכב הפועל באר שבע התגייס לקמפיין של האגודה למלחמה בסרטן המצולם בימים אלה: "זו זכות שלי לנצל את שמי ואת היותי מפורסם לטובת המטרה החשובה הזו, ולעזור"

לרגל מבצע 'הקש בדלת' של האגודה למלחמה בסרטן, מצולם היום קמפיין חדש, שהופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO, המלווה זה שנים בהתנדבות את פעילות האגודה למלחמה בסרטן. בתשדיר ייקחו חלק ילדים וילדות מוכשרים, וכמו כן הזמר-יוצר והמלחין רמי קליינשטיין, המגישה שלמור שטרוזמן ותומר חמד, שחקן הפועל באר שבע ונבחרת ישראל.

מבצע הקש בדלת מהווה מקור מימון חשוב לפעילויות האגודה למלחמה בסרטן, המתאפשרות הודות לתרומות הציבור, כאשר שירותיה של האגודה למלחמה בסרטן ניתנים לחולים ולבריאים ללא תשלום. האגודה פועלת בכל החזיתות לקידום המחקר, מניעת תחלואה, שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והחולות, המחלימים והמחלימות ובתחומים רבים נוספים, וכל זאת מתאפשר הודות למבצע השנתי של "הקש בדלת".

תומר חמד. יחצ,
תומר חמד/יחצ

"ברגע שהעלו בפני את ההצעה להשתתף בקמפיין החשוב של "הקש בדלת", לא חשבתי פעמיים. אני רואה בהשתתפות שלי שליחות, וזו זכות שלי לנצל את שמי ואת היותי מפורסם לטובת המטרה החשובה הזו, ולעזור", אמר חמד, "הפניה אלי, דווקא בזמן הזה, מרגשת אותי מאחר ובן משפחה קרוב שלי, מתמודד עם סרטן. קמפיין "הקש בדלת" מחבר אותי למקרה הפרטי שלי. הבנתי שאף אחד לא באמת יודע מי מסביבתו מתמודד עם סרטן, כי הנטייה של אנשים היא לא לחשוף, לא את עצמם ולא את קרוביהם ולכן חשוב שנהיה יותר קשובים לנושא, ואם אנחנו לא יכולים לעזור ספציפית למישהו, ניתן לעזור בדרך הזו, של תרומה.

"בתור ילד בבית הספר היסודי בקרית טבעון, גם אני לקחתי חלק במבצע 'הקש בדלת'. כבר אז הבנתי את החשיבות. אני זוכר את ההרגשה המיוחדת כל פעם שדפקנו בדלת והצלחנו לקבל תרומה. אין הרגשה יותר טובה, כשאתה מבין שאתה שותף למאמץ האדיר למען חולות וחולי הסרטן".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully