וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מה המנות האהובות על שחקני נבחרת ישראל?

חברת Verbit תומכת בנבחרת הנשים של ישראל בפוטסל, לקראת משחקי אליפות אירופה, בהיקף עשרות אלפי שקלים. אנשי עסקים וגולפאים מאחדים כוחות לחקר במחלת הסרטן. ומה יהיה התפריט שאולי ינצח עבור נבחרת ישראל את אלבניה?

נבחרת הנשים של ישראל בפוטסל. יחצ,
נבחרת הנשים בפוטסל/יחצ

חברת ורביט (Verbit), המפתחת פתרונות תמלול אוטומטי, תומכת בנבחרת הנשים של ישראל בפוטסל, הכוללת שחקניות חירשות וכבדות שמיעה, בתמיכה של עשרות אלפי שקלים. באמצעות תרומת החברה, תוכל נבחרת הנשים להתחרות בטורניר אליפות אירופה השנה, אשר תיערך באיטליה, בין התאריכים 13-22/10/2022. בזכות תרומה משמעותית זו, הצוות הצליח לרכוש כרטיסי טיסה, ציוד, מקומות לינה וציוד שיצטרכו לקראת התחרות.

הנהלת ורביט בהובלת תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל החברה, החליטו לצאת לעזרת הנבחרת הלאומית, לאחר שהתברר כי לצד מאמצי ההכנה והאימון הרבים, לא מתאפשר להן לטוס מטעמי תקציב. תמיכה בנשים ובספורט בתומך בהכללה הוא ערך שהנהגת החברה מאמינה בו. חברת ורביט, לרבות המותג הממוקד במדיה VITAC, מציעה פתרונות אשר עוזרים להפוך אירועי ספורט לנגישים יותר.

"אחד מערכי הליבה של החברה שלנו הוא 'לנצח ביחד'. אנו שמחים לספק את הגיבוי והתמיכה הדרושים לנבחרת כל כך מעוררת השראה של ספורטאיות, בזירה הבינלאומית, אמר תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל Verbit, אנו נרגשים לראות את הקבוצה מראה לעולם ששום מחסום לא צריך לעמוד בפני יכולתו של אדם להפגין את כישרונותיו".

נבחרת ישראל לנשים חירשות, היא אחת מ-16 הקבוצות בטורניר האירופי וחלק מארגון ספורט החירשים הישראלי (אס"ח). בליגת הפוטסל גם השופטים הם כבדי שמיעה ומשתמשים בהתאמות מסוימות כדי לאפשר לשחקנים להתחרות כראוי. למשל, שימוש באורות מהבהבים בנוסף לשריקות והנפת דגלים כדי לעצור את המשחק.

"נייצג את מדינת ישראל בכבוד וניתן לפוטסל נשים הזדמנות להתפתח. זה כל כך כיף לשחק בסביבה שיודעת איך להנגיש לנו אותה", סיפרו אנה ואטשצ'וק ונופר סבן, שחקניות בנבחרת הישראלית. "קהילת החירשים היא משפחה, אוהבת וחמה. קהילה שתמיד תומכת בנו. מדובר בתרומה ענקית אשר עזרה לנו, לצד תמיכה מרגשת שמעודדת להאמין בנו. החזון שלנו הוא שתהיה המשכיות לדור הצעיר", הוסיפו אליזבת בלינוב, שלומית טוויזר ומישל זנקו, שישחקו גם הן עבור ישראל באליפות אירופה.

נבחרת ישראל תפתח את הטורניר במשחק נגד אירלנד ב-13 באוקטובר. חברת Verbit, הכוללת את Take 1, Take Note ,VITAC, AST ,ו-US Captioning, מעודדת מרחוק את הספורטאים, תוך שהם מייצגים את קהילת החרשים וכבדי השמיעה במעמד הבינלאומי הזה. אנו ממליצים לכולם לתמוך ולצפות בספורט מעורר ההשראה הזה, אשר יתקיים במסגרת אליפות אירופה לחירשים בפוטסל באוקטובר.

גולן ישראלי עם ביברס נאתכו. יחצ,
גולן ישראלי עם ביברס נאתכו/יחצ

השף הראשי של ריזורט דן אכדיה הרצליה, גולן ישראלי חושף את ארוחת המלכים של שחקני נבחרת ישראל בכדורגל לקראת המשחק הקריטי מול נבחרת אלבניה. בין המנות האהובות על השחקנים באישור תזונאי הקבוצה ותפריט האימונים המגיע אליהם ישירות לחדר ההלבשה ניתן למצוא סטייקים ובשר משובח והרבה ממנו, אורז ואפילו מנות מסורתיות של שישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המנות האהובות

  • שון וייסמן: חזה עוף במרינדת עשבי תיבול טריים בכריכה על גריל פחמים לצד אורז בסמטי וחמוציות.
  • אלי דסה: סלמון ברוטב ים תיכוני של שמן זית, מיץ לימון, טרי זיתי קלמטה וסחיטה של עגבניות לצד פסטה ברוטב עליאוליו.
  • דולב חזיזה: אורז מלא עם אפונה טרייה, בצל כרוך מוגש לצד סלמון טרי שנצרב על פלנצ'ה לוהטת לצד סלט של ירקות שוק עונתיים טריים.
  • נטע לביא - החריימה האמיתי של אמא שמוגש עם הרבה פלפל תשומה לימונים כבושים, גרגרים של חומוס לצד חלה פריכה שנפצעת ברגע שיצאה חמה מהתנור.
  • עומר אצילי : אנטרקוט משובח, שנצלה כגוש שלם על ירקות שורש בתנור ונפרש כשהוא מגיר את כל נוזליו במידת מדיום, מושג לצד תפוח אדמה קרסיפי.
  • ביברס נאתכו: הסאדו של עגלה עסיסי, בצלייה איטית לילה שלם במרינדה מתוקה מוגש לצד סלט עלים ירוקים עם מרינדה לימונית של חומץ שמן זית ומיץ לימון.
אנשי עסקים וגולפאים מאוחדים. רפי דלויה,
אנשי העסקים והגולפאים מתאחדים/רפי דלויה

מועדון הגולף בקיסריה אירח את אירוע הצדקה השנתי לגיוס כספים לחקר מחלת הסרטן בשיתוף ICRF - הקרן לחקר הסרטן בישראל, ובחסות קבוצת אשטרום. באירוע שנועד להעלות את המודעות לחשיבות התמיכה בחקר הסרטן בישראל ולגייס תרומות להמשך המחקר המאוד קריטי, השתתפו מיטב שחקני הגולף בישראל לצד אנשי עסקים מובילים וביניהם: אליעזר שקדי , אלי יונס, דויד אריסון ,בארי שקד ועוד שנהנו מחוויית גולף מקצועית ומהנה.

ליאור פריטי סמנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה ציין: "ביום כזה, קיסריה כולה נרתמת למען אירוע ייחודי זה, שכל הכנסותיו קודש למימון מחקרים ישראלים פורצי דרך בתחום סרטן המוח ולוקמיה של ילדים. מדובר במסורת רבת שנים המדגישה את המחויבות שלנו לשותפות עם הקרן לחקר הסרטן למען מטרה נעלה זו".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully