וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "קרלוס אלקראס פנטסטי, עתיד הענף מזהיר"

רגע לפני שהוא תולה את המחבט, המאסטרו החמיא לדבר הבא: "צפיתי בו מקרוב, תמיד אמרתי שיהיו סופרסטארים חדשים". וגם: ג'ון מקנרו מסביר למה דיון ה"GOAT" הוא בלתי אפשרי

תקציר זכייתו של קרלוס אלקראס בטורניר מדריד/ספורט1

רוג'ר פדרר ייפרד בימים הקרובים מעולם הטניס, ולטענתו, הוא משאיר אותו בידיים טובות. יריביו הגדולים נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל עדיין בסבב, אך עם כל הכבוד אליהם, יש כוכב חדש בשמי הענף - קרלוס אלקראס, שהפך לזוכה הצעיר ביותר בתולדות אליפות ארצות הברית (19 ו-4 חודשים), וגם למדורג ראשון הצעיר ביותר בהיסטוריה.

"צפיתי בו מקרוב, מה שהוא עשה באליפות ארצות ולאורך השנה - זה היה פנטסטי", אמר המאסטרו השוויצרי על הדבר הבא. "תמיד אמרתי שיהיו סופרטסארים חדשים בענף, והוא אחד מהם. העתיד מזהיר".

פדרר מדבר מניסיון - הוא זוכר איך נכנס לנעליו של פיט סמפראס. "דבר דומה קרה כשפיט ואנדרה אגאסי פרשו", אמר. "כולם חשבו, 'טוב, מי יגיע עכשיו?' ואז הגענו אני, רפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, סטן ואוורינקה".

גם ג'ון מקנרו החמיא לספרדי הצעיר: "מה שהוא עשה לאחרונה - אולי הוא לפתע נדבר עליו כמו על פדרר, דג'וקוביץ' ונדאל, אבל יש עוד דרך ארוכה. יהיה מעניין לעקוב אחרי הדור הצעיר הזה, הוא, יאניק זינר, קספר רוד, סטפנוס ציציפאס, הם משחקים טניס בלתי רגיל".

על רקע פרישת פדרר, ג'ון מקנרו התייחס לשאלת ה"GOAT" וההשוואות לנובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל, וטען שלדעתו היא לא תיפתר - גם אם אחד מהם יזכה בעוד חמישה גראנד סלאמים. כידוע, נדאל כעת מוביל עם 22, דג'וקוביץ' עם 21 ופדרר עם 20. "זה משהו שצריך להימדד כשילוב של הרבה דברים, ואני חושב שכל אחד מבין את זה", אמר מקנרו על ספירת הגראנד סלאמים ושאלת הטוב בכל הזמנים, "אתה יכול לתת טיעונים לכל אחד משלוש האגדות האלה, על המשטחים השונים ועל אורך השנים ועל כמה תארים זכו, כמה מייג'ורים, כמה טורנירים אחרים, כמה מעט הם פרשו, כמה עקביים הם היו...

"לרוג'ר למשל יש 36 הופעות רצופות ברבע גמר גראנד סלאם ו-23 חצאי גמר רצופים, אז אפשר להסתכל גם על זה כמשהו שנותן לרוג'ר יתרון... אפשר לתת טיעון לכל מהם, ועדיין נדבר על זה בעשר השנים הקרובות, ונשאל מי יותר טוב... אולי 20 שנה, אולי עד קץ הזמנים... אלא אם מישהו מהם יעשה עכשיו משהו מטורף ויזכה בעוד חמישה גראנד סלאמים, משהו שאני מניח שאפשרי ברמה הזאת - אבל גם אז נמשיך לדבר ולדון בזה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully