וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה מכה על חטא: "בזבזתי חמש שנים מחיי"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 22:06

כוכב ברצלונה התייחס לשנותיו הראשונות במועדון: "איכשהו הצלחתי לצאת מהמצב הזה, לא הרבה אנשים חשבו שאצליח. צ'אבי גרם לי להישאר"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

עוסמאן דמבלה סוף סוף מתחיל לפרוע שטרות. שחקן הכנף של ברצלונה סיפק עד כה שני שערים וארבעה בישולים בכל המסגרות העונה, כולל לא מעט רגעי קסם שהזכירו מדוע שילמו עליו הקטלאנים לא פחות מ-125 מיליון יורו בקיץ 2017. זה לקח זמן - דמבלה נפצע לא פעם, נעדר מאימונים, לא השקיע לטענת מאמניו, אך כעת, עם צ'אבי, ובגיל 25, הוא נראה בשל לעשות את קפיצת המדרגה המיוחלת.

"חמש השנים הראשונות שלי בברצלונה? הייתי צעיר, כמו כולם", אמר בריאיון לתקשורת הצרפתית. "איכשהו הצלחתי לצאת מהמצב הזה, ולא הרבה אנשים חשבו שאצליח. מ-2017 עד 2021 בזבזתי המון זמן. בזבזתי חמש שנים מחיי. היו לי המון פציעות בשריר הירך האחורי, ואם אתה לא עובד, אתה עלול להיפגע, נאמר לי שאני חייב להתחזק".

רגעי המפנה הגיעו עם שינויי המאמנים - תחילה רונאלד קומאן, וכעת צ'אבי: "איתם זה השתפר. מאז קומאן, לא היו לי פציעות. הביטחון של צ'אבי גרם לי להישאר כאן. אני מאוד רוצה לזכות עם ברצלונה בליגת האלופות, אני מרגיש כאן טוב ומרגיש שכל המועדון סומך עלי. כעת כולם מדברים על כדורגל, וזה מה שחשוב".

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. PAU BARRENA/AFP, GettyImages
חייב לצ'אבי הרבה. דמבלה/GettyImages, PAU BARRENA/AFP

גם פרנקי דה יונג נשאל על מעמדו בברצלונה לאחר שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, וטען: "תמיד רציתי להישאר במועדון, ובגלל זה לא הייתי לחוץ בקיץ. לעתים שני צדדים לא מסכימים זה עם זה, אבל בסופו של דבר הכל הסתדר. כשאני לא משחק הרבה אני שם לב לזה על עצמי, בעיקר באספקט הפיזי". על צירופו של רוברט לבנדובסקי אמר ההולנדי: "הוא אדם נחמד מאוד ואחד השחקנים הטובים בעולם, הוא חלוץ שלם. הוא חזק, יכול להחזיק בכדור, היכולת הטכנית שלו טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully