וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקוטלנד טוענים: קבוצות בפרמיירליג עוקבות אחרי ליאל עבדה

בתקשורת המקומית מעריכים כי למרות שהוא מרוצה בסלטיק, הישראלי הצעיר חושב על התחנה הבאה - במיוחד לאחר שהחליף סוכן

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

ליאל עבדה סופר כבר שישה שערים ובישול אחד בשישה משחקי פרמיירשיפ ותשע הופעות בסך הכל במדי סלטיק העונה, ובסקוטלנד עוסקים בעתידו של הכוכב הישראלי הצעיר, באופן טבעי: בתקשורת המקומית נטען כי עבדה נמצא תחת מעקב של קבוצות פרמיירליג.

עבדה החליף לאחרונה סוכן ושכר את שירותיו של סאיף רובי, המייצג בין את השאר גם את בלם ריאל מדריד אנטוניו רודיגר וקשר ווסטהאם לוקאס פאקטה, כאשר בעבר אף שימש כסוכנו של אברם גרנט. לאור המהלך, מאמינים בסקוטלנד כי עבדה כבר חושב על התחנה הבאה ונערך לרגע בו יקבל הצעה מקבוצה בכירה יותר, זאת על אף שהוא מרוצה כרגע בסלטיק.

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער. רויטרס
חושב על מעבר לפרמיירליג? ליאל עבדה/רויטרס

עבדה פתח בהרכב רק בארבעה מתשעת המשחקים בהם שותף העונה, כאשר ז'וטה ודאיזן מאדה קיבלו את חולצת ההרכב על חשבונו בשאר המקרים, לכן בסקוטלנד תהו האם מעמדו של הישראלי פחת מעט בעיני המאמן אנג' פוסטקוגלו. סביר להניח שלא כך המצב, לאור העובדה שעבדה ממוקם ראשון בטבלת הכובשים של האלופה בצוותא עם קיוגו פורוהאשי, כאשר לכל אחד מהם שישה שערים.

שווי השוק של עבדה הוא השלישי בגובהו מבין כל שחקני סלטיק לפי האתר "טרנספרמארקט", כך שמבחינת הירוקים-לבנים, שחקן הכנף שהגיע ממכבי פתח תקווה מהווה פוטנציאל משמעותי לרווח ממכירה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully