וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "ברדה ומליקסון הובילו אותנו להישגים מדהימים"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 20:27

בעלי הפועל באר שבע נשאה דברים בהרמת כוסית לקראת השנה החדשה: "השנה שעברה היתה מלאה בהישגים ובהצלחות יפות. אני מפצירה בכולנו לראות בנקודות הצלחה אלו נקודות התחלה ולהמשיך במסורת של עבודה קשה, צניעות, וכמו תמיד, לשבור שיאים ולשאוף גבוה יותר"

הפועל באר שבע ערכה היום (רביעי) הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה במתחם הבית האדום, בו לקחו חלק גם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' שחקני הקבוצה, אנשי הצוות המקצועי, אנשי ההנהלה ונותני החסות של המועדון.

"במסע של כל אדם ושל כל ארגון, יש הצלחות ומשברים, נפילות ושיאים", אמרה הנשיאה אלונה ברקת. "לאדם ניתן הכח מאז הולדתו, להתגבר ולהתחדש הן אחרי משברים והן אחרי הצלחות. לעיתים, התחדשות אחרי רצף מרשים של הצלחות היא דבר שעלול להיות אף קשה יותר מהתחדשות שלאחר משבר. ייחודו של ראש השנה הוא בכך שהוא מזכיר לנו בתחילת כל שנה, שאין יום שלא ניתנת לעולם כולו ולאדם בבסיסו ההזדמנות להתחדש. מחזור חדש של אתגרים, מחזור חדש של ניסיונות ומאמצים, מחזור חדש של משברים והתאוששות מהם. אנחנו כולנו מתפללים שיעלה בידינו השנה להתבונן היטב, מבפנים ומבחוץ, ולראות בכל יום ויום בשנה הקרובה, הזדמנות להתחדשות, אנחנו בתוך הארגון וכולנו, כאנשים פרטיים - כל אחד עם עצמו ועם סביבתו.

"בהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה. תודה לנסיך לב אדום שלקח את האתגר ואת משרת האימון, אליה (אליניב ברדה) בחר מיד לצרף אליו עוד אגדה את מספר 24 שלנו את מלי (מאור מליקסון) וביחד, במחויבות שלהם, בעקשנות שלהם וברעב האין סופי הובילו אותנו ביחד עם הצוות המקצועי להישגים מדהימים: גביע המדינה, אלוף האלופים וכמובן שלב הבתים של הקונפרנס ליג.

"אני רוצה להודות לכם השחקנים, שבלעדיכם לא היינו עושים זאת. אתם עקשנים, מחויבים ואין לי ספק שנכונו לנו עוד רגעים קסומים רבים. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו על תפאורות מופלאות ועל עידוד ודחיפה אתם הכח שמניע את הדרייב של כולנו. כמו שכבר ציינתי, השנה האחרונה הייתה מלאה בהישגים ובהצלחות יפות, שבשיאם העפלנו לשלב הבתים בקונפרנס ליג. אני מפצירה בכולנו, לראות בנקודות הצלחה אלו, נקודות התחלה ולהמשיך במסורת של עבודה קשה, צניעות וכמו תמיד, לשבור שיאים ולשאוף גבוה יותר מנקודות השיא אליהן אנו מגיעים".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור, הוסיף: "אחד הדברים היפים בכדורגל הוא שתמיד יש התחלה חדשה, משחק חדש, עונה חדשה, זה אף פעם לא נגמר. זה החיבור הברור לראש השנה ולהתחלה חדשה. תמיד יש הזדמנות נוספת, אבל את ההזדמנות הזאת אי אפשר לקחת אם אין לך את המשפחה שלך מאחוריך, את האנשים הכי קרובים אליך מאחוריך וביחד. בשום מקום בעולם אי אפשר להיות לא לראש ולא לזנב אם אין את הביחד הזה, זה הבסיס להכל. בעיני, המשמעות הכי גדולה של ראש השנה זה שאנחנו רוצים התחלה חדשה, בשורות טובות, התחדשות, הצלחה, אבל בשביל שזה יקרה זה צריך להגיע מהביחד. חשוב לי להודות לכולם, ולברך את כולנו בשנה טובה, שיהיו לנו הרבה הצלחות, שנמשיך לאהוב אחד את השני, לראות אחד את השני ולהצליח ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully